اعطای احکام رئیس و اعضای شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان شمالی
اعطاي احکام رئيس و اعضاي شوراي هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان شمالي

اعطای احکام رئیس و اعضای شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان شمالی

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، در جريان برگزاري نشست شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي، احکام رئيس، نايب رييس و ديگر اعضاي شوراي هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان را اعطا کرد.
شناسه خبر : 39443 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، امروز چهارشنبه 29 تیرماه در سفری یک روزه به خراسان شمالی در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان شرکت کرده  و احکام صادره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رئیس، نایب رئیس و دیگر اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد این استان را اعطا کرد.

 

در این احکام که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس شورا و «محمدرضا حسین نژاد»  استاندار به عنوان نایب رییس معرفی شدند.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه این نشست حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، به واسطه قرار گرفتن در آستانه سالروز نخستین نماز جمعه، طی سخنانی از این پایگاه مردمی به عنوان میعادگاه و منبری برای تاثیرگذاری اخلاقی، اعتقادی و معنوی یاد کرد.

 

همچنین در ادامه محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، مساجد را یکی از پایگاه‌های اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: با توجه به جایگاه رفیع مساجد ، ضروری است تا فعالیت و جایگاه همه مساجد تقویت شود، زیرا کشور ما همواره به دنبال تقویت ارزش هاست.

این گزارش می افزاید: احکام دیگر اعضا نیز توسط رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، با همراهی استاندار، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به آنها اعطا شد.