میزبانی مسجد مسلم بن عقیل (ع) و اعضای کانون شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان از حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده
ميزباني مسجد مسلم بن عقيل (ع) و اعضاي کانون شهداي شهرک وليعصر(عج) شيروان از حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده

میزبانی مسجد مسلم بن عقیل (ع) و اعضای کانون شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان از حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده

رييس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور از فعاليت هاي مختلف آموزشي فرهنگي و اقتصادي کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) مسجد مسلم بن عقيل (ع) شهرستان شيروان بازديد کرد.
شناسه خبر : 39445 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان شمالی: حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده»  رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور عصر چهارشنبه 30 تیرماه در سفر یک روزه به استان خراسان شمالی با حضور در مسجد مسلم بن عقیل(ع) شهرستان شیروان از فعالیت های ارزنده کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) بازدید کرد.

 

این بازدید صمیمانه در نخستین سفر کاری حجت الاسلام و المسلمین خداداده به استان خراسان شمالی با همراهی «مهدی مقدم»، سرپرست معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما و مشاور رئیس و مدیر کل امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ، «تقی صادقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام «حسن افکار»،  مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»،  مدیر جدید ستاد کانون مساجد خراسان شمالی و نیز «هاشم شیرازیان» مدیر سابق این ستاد صورت پذیرفت. 

 

«محمد محمدزاده قانعی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) بخش های مختلف این کانون از جمله نمایشگاه فروش محصولات و تولیدات مسجدی اعم از تولیدات فرهنگی و نیز عرضه محصولات غذایی، کارگاه تولیدی خیاطی، مرکز نیکوکاری، فضای شبستان مسجد و محل  کارگاه های آموزشی و مهد قرآنی را برای رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و سایر مسئولان حاضر در این بازدید معرفی و اقدامات انجام شده در این بخش ها را تشریح کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت های این کانون، حمایت خود را برای ارتقاء فعالیت های مسجدی این کانون اعلام حمایت کرد.

 


گفتنی است، حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی و اهداء احکام صادره اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد و نیز معرفی مدیر جدید ستاد فهمای این استان و بازدید از محل اداری این مجموعه ، از دیگر برنامه های انجام شده در سفر یک روزه رییس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به خراسان شمالی بود.