اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی هنری «قربان تا غدیر» در بجنورد
اعلام اسامي برگزيدگان مسابقه مجازي فرهنگي هنري «قربان تا غدير» در بجنورد

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه مجازی فرهنگی هنری «قربان تا غدیر» در بجنورد

برگزيدگان مسابقه مجازي فرهنگي هنري «قربان تا غدير» که به همت کانون فرهنگي هنري پنج تن آل عباء بجنورد در ايام دهه امامت و ولايت برگزارشد، معرفي و تقدير شدند.
شناسه خبر : 39487 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «ميلاد قرباني» مديرکانون  فرهنگی هنری «پنج تن آل عباء» بجنورد با عنوان اینکه این مسابقه در بخش های مختلف فرهنگی و هنری و نیز ورزشی  توسط واحد فرهنگي  و تربیت بدنی کانون با همکاري ستاد فهماي خراسان شمالي و نیز پايگاه بسيج برگزارشد، اعلام کرد: در مجموع ۷۸ اثر در بخش هاي مختلف شامل:۱۱ اثر داستان کوتاه، ۲۳اثر دلنوشته،۲۶ اثر نقاشي،۱۲ دکلمه، ۸ اثر مقاله نويسي با محوريت غدير،  امامت ولايت به دبیرخانه مسابقه رسید  که پس از داوري برندگان معرفی شدند.

قربانی «محمد حسين صالحي»، «ابوالقاسم صادقي»، «مرضيه کرامتي» برگزیدگان بخش داستان کوتاه معرفی کرد و افزود: «ميلاد نعيمي»، «مليکا فلاح»، «مهشيد الهي» در بخش دلنوشته  و نیز «امير عباس قارداش پور»، «زنيب هاشمي»، «مرضيه شادل» در بخش نقاشی برتر شدند.

وی همچنین به برگزیدگان بخش رقابتی آثار در قالب دکلمه و مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت و ولایت اشاره کرد و اسامی را به ترتیب اینگونه نام برد: «فاطمه حسين پور»، «نرگس محمدي»، «ريحانه نوراني» ارائه دهنده آثار دکلمه برتر و «امين باقري»، «محسن امامي»، «فاطمه گوهرآب» در بخش مقاله نویسی به عنوان برگزیده از سوی داوران معرفی شدند. 

قربانی به بخش ورزشی این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز  در دو رده سني ۸ تا ۱۲ سال و رده سني جوانان ۱۲تا ۱۸ طراحی و اجرا شد که علاقمندان با رقابت در رشته ورزشی پینگ پنگ  «محمد کريمي»، «ميلاد شادل»، «محمد رضاپور» در رده سني نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال توانستند برنده این مسابقات شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء بجنورد  ادامه داد: در این مسابقه «مهدي غلامي»، «جوادمحمدي» و «احمد نوراني»  در رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال حائز رتبه برتر شدند.

 

 وی «محسن گوهرآب»، «محمد کريمي»،  «حسين قلي زاده» در رده سني نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال و سيد «صادق صالحي نژاد»، «محسن يزداني» و «محمود احمدي» نیز در رده سني ۱۲ تا ۱۸ سال برنده مسابقه شدند.

وی برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تکریم سادات  و تقدیر از فعالان مسجدی، توزیع بیش از 500 قرص نان به صورت رایگان، طبخ و توزیع یکهزار پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند را از دیگر برنامه های این کانون در ایام عیدانه دهه امامت و ولایت نام برد.