بانوان مسجدی در نشست «اهمیت خانواده در اسلام» گرد هم آمدند
بانوان مسجدي در نشست «اهميت خانواده در اسلام» گرد هم آمدند
به مناسبت روز ملی خانواده اسلامی؛

بانوان مسجدی در نشست «اهمیت خانواده در اسلام» گرد هم آمدند

براتي، از برگزاري نشست «اهميت خانواده در اسلام» همزمان با بيست و پنجمين روز از ماه ذي الحجه، روز ملي خانواده اسلامي خبر داد.
شناسه خبر : 39521 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با اعلام  برگزاری نشست «اهمیت خانواده در اسلام» به همت فعالان این کانون و مشارکت دیگر نهادهای فعال در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)، گفت: این نشست با هدف تبیین روز مباهله و تشریح ویژگی های اهمیت خانواده اسلامی برنامه ریزی و اجرا شد.

وی اعلام کرد: در این نشست ابتدا ابعاد موضوع مباهله و اهمیت خاندان رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) توسط مهری از اساتید حوزه و مشاورین خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

براتی همچنین اضافه کرد: در این نشست که همراه دورهمی ویژه خواهران علاقمند بود، همچنین پس از موضوع مباهله، ویژگی های خانواده اسلامی با بهره مندی و الگو قرار دادن خاندان عصمت و طهارت برای حاضران تشریح شد.

این نشست با پرسش های مطرح شده از سوی حاضران و پاسخ و تحلیل توسط کارشناس حاضر  و گفتگوی دوستانه  همراه شد و به پایان رسید.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با برگزاری کلاس های آموزشی و نشست های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نیز محافل انس با قرآن و اردوهای فرهنگ یزیارتی و همچنین آموزش مادران و دختران با موضوع های مختلف تحکیم بنیان خانواده، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع خانواده برای تبیین ویژگی های خانواده اسلامی تلاش کرده است.

 

پایان/