بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی از کانون بقیه الله (عج) بجنورد
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي از کانون بقيه الله (عج) بجنورد

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی از کانون بقیه الله (عج) بجنورد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي امروز با حضور در کانون فرهنگي هنري مسجد بقيه الله (عج) شهرک فرهنگيان بجنورد از فعاليت هاي اوقات فراغت اين کانون بازديد کرد.
شناسه خبر : 39565 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  امروز سه شنبه چهار مرداد ماه جاری، در محل کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) شهرک فرهنگیان بجنورد حضور یافت و از فعالیت های آموزشی و فرهنگی و هنری این کانون بازدید کرد.

 

وی ابتدا در محل برگزاری کلاس های آموزش نقاشی کودکان حاضر شد و در  گفتگویی کاملا صمیمانه با نوآموزان کودک و نونهالان از علاقمندی شان به نقاشی جویا شد و از مربیان حاضر در این کارگاه قدردانی کرد.

همچنین مدیر ستاد فهمای استان، از فعالیت های هنری نوجوانان این مسجد در استقبال از محرم نیز بازدید کرد و کتیبه در حال تکمیل الهام گرفته شده از اثر ارزشمند استاد «محمود فرشچیان»، که بر روی پارچه طراحی و توسط سه تن از دختران نوجوان این مسجد  رنگ آمیزی می شود نیز دیدن کرد.

 

حجت الاسلام پاکدامن پس از آن از فعالیت های قرآنی و آموزش و حفظ جزء 30 قرآن کریم به دختران کودک و نوجوان نیز دیدن کرد و با حضور در این کلاس آموزشی، اقدامات مربی پرتلاش و دغدغه های مدیر کانون را قابل تحسین خواند.

 

پس از آن نیز با قرائت یکی از سوره های جزء سی  توسط حافظ نوآموز در این کلاس ها مدیر ستاد به بخش کتابخانه کانون بدرقه شد و در جریان فعالیت  بخش های "اتاق اختلالات" کانون که با هدف رفع اشکالات درسی نوجوانان و دانش آموزان عضو کانون طراحی شده و نیز فعالیت های کتابخانه ای و میز امانت کتاب در شبستان مسجد  نیز بازدید کرد.

 

مدیر ستاد استان در پایان این بازدید، فعالیت های این کانون را پویا و ارزشمند خواند و برای حمایت از فعالیت های کتابخوانی و رشد نیروهای فعال در این کانون و تربیت صحیح آنها اعلام حمایت کرد.

 

پایان/