از برگزاری مسابقه «احلی من العسل» تا ارتقاء بصیرت حسینی دختران نوجوان در کانون مشکات اسفراین
از برگزاري مسابقه «احلي من العسل» تا ارتقاء بصيرت حسيني دختران نوجوان در کانون مشکات اسفراين

از برگزاری مسابقه «احلی من العسل» تا ارتقاء بصیرت حسینی دختران نوجوان در کانون مشکات اسفراین

براتي از برگزاري برنامه هاي مختلف در ايام دهه محرم، توسط فعالان اين کانون با مشارکت نهادهاي مذهبي در اسفراين خبر داد.
شناسه خبر : 39820 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «زهرا براتي» مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)  اسفراین گفت: نشست بصيرت حسيني در دهه اول محرم با همکاري نوجوانان پویش فرهنگی  #دختران_حاج_ قاسم در محل نرجسيه اسفراين به منظور بررسي سبک و سيره امام حسين(علیه السلام) و معرفت ياران آن امام همام هر روز برگزار مي شود.


وي با عنوان اینکه بصیرت افزایی نسبت به موضوع عاشورا و حرکت کاروان اهل بیت عصمت و طهارت به سمت کربلا و ایثار و ایستادگی در برابر دین ستیزی هدف اصلی این نشست به شمار می‌آید، تصریح کرد: تلاش این بود تا دختران نوجوان در اين نشست  ضمن آشنايي و انس بيشتر با سیدلاشهدا(ع) و ياران با وفايش بر معرفت حسيني خويش بيفزايند؛ ضمن اینکه  ورود عموم دختران نوجوان و جوان مسجدی در این نشست آزاد است.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات همچنین در ادامه معرفی فعالیت های این کانون در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از برگزاري مسابقه «احلي من العسل» به همت فعالان اين کانون و نهضت پيشرفت بانوان اسفراين در دهه اول محرم خبر داد و افزود: اين مسابقه در فضاي مجازي و به منظور بصيرت افزايي و نوع نگرش و قدرت پاسخ و تحليل به اين سوال که چه چيزي براي شما نوجوانان شيرين تر از عسل است؟ ارتقاء بینش دینی و اخلاقی طراحی و اجرا می شود.

وی همچنین اعلام کرد: در فضاي مجازي پوستري طراحي و باز نشر شد که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ های خود را در قالب ويديويي يک تا سه دقيقه اي تهيه و  به  آدرس @ahla_asal در محيط تلگرام و در محيط ايتا به آيدي   @ahla_asal140 ارسال کنند.

براتی مهلت ارسال آثار را  پايان دهه اول محرم اعلام کرد و افزود: برتری مضمون و محتوا از جمله شرايط برگزيده شدن و انتخاب آثار در این مسابقه است؛ ضمن اینکه بهترين آثار به لحاظ محتوا در صفحه اينستاگرامی «حرف آورد خراسان شمالي» بارگذاري خواهد شد.

 

پايان/.