خداقوت استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران شبستان و کارکنان کانون‌های مساجد استان
خداقوت استاندار خراسان شمالي به خبرنگاران شبستان و کارکنان کانون‌هاي مساجد استان

خداقوت استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران شبستان و کارکنان کانون‌های مساجد استان

​ دکتر «محمدرضا حسين نژاد» استاندار خراسان شمالي پيش از ظهر امروز، سه شنبه 18 مرداد ماه جاري با حضور در محل ستاد فهماي اين استان و دفتر نمايندگي خبرگزاري شبستان، به خبرنگاران اين خبرگزاري خداقوت گفت.
شناسه خبر : 39898 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «محمدرضا حسین نژاد» امروز (18 مرداد) به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان حضور یافت و از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در این استان  بازدید کرد و روز خبرنگار را گرامی داشت.

وي همچنين در اين حضورانتصاب حجت الاسلام «حبيب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی را به وی تبریک  گفت.

 

استاندار خراسان شمالی همچنین توصیه هایی هم به خبرنگاران داشت و گفت:  خبرنگاران بازوان ارزشمند اعتلای نظام هستند.

 

وی در ادامه  افزود: خبرنگاران از جایگاه ارزشمندی برخوردارند و در پیشرفت امور اقتصادی، سیاسی و دیگر عوامل اجتماعی بسیار موثر بوده و می توانند جریان سازی خاص خود را داشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی  تأکید کرد: خبرنگار باید در هر حوزه و بخشی که کار می کند، تخصص داشته باشد تا هم اخبار را به نگارش درآورد و هم تحلیل درستی از آن موضوع و جریان داشته باشد تا به درستی گام بردارد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهارکرد: خبرگزاری شبستان یک رسانه تخصصی در حوزه دین و مسجد است و اگر می خواهیم فرهنگ مساجد اعتلا پیدا کند، باید این خبرگزاری از سوی دولت، حمایت شود.

 

وی بیان کرد: با حمایت و رونق این خبرگزاری، قطعا فعالیت های مساجد در جامعه بیشتر دیده می شود و فرهنگ ارزشمند آن تبیین خواهد شد و این آن چیزی است که امیدداریم محقق شود.

 

«سمیرا نیستانی» مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی هم ضمن بیان دغدغه های جامعه رسانه ای از جمله مشکلات بیمه، تجهیزات و حقوق خبرنگاران، خواستار احصاء مشکلات جامعه خبری استان و حل مشکلات از سوی نمایندگان دولت و مسئولان شد.

 

 در این بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی هم استاندار را همراهی کردند.