مدیر ستاد کانونهای مساجد خراسان شمالی میهمان دو خبرگزاری شبستان و فارس شد
مدير ستاد کانونهاي مساجد خراسان شمالي ميهمان دو خبرگزاري شبستان و فارس شد
به مناسبت روز خبرنگار؛

مدیر ستاد کانونهای مساجد خراسان شمالی میهمان دو خبرگزاری شبستان و فارس شد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي به خبرنگاران دو خبرگزاري شبستان و فارس با حضور در محل دفاتر اين خبرگزاري ها، خداقوت گفت و ارزش هاي نقش و تعامل رسانه ها با مساجد را مورد توجه و اثرگذار دانست.
شناسه خبر : 39899 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  امروز سه شنبه 18 مردادماه جاری به مناسبت روز خبرنگار در محل دفاتر دو خبرگزاری شبستان و فارس حضور یافت و ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهید محمود صارمی، این روز را به فعالان این دو رسانه تبریک گفت.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همراه کارکنان حوزه های مختلف این ستاد،  ابتدا در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت، تعمال دو سویه و نیز اقدامات این رسانه در تبیین جایگاه مسجد و  نمود اثرات فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هنری در مساجد بسیار مهم و اثرگذار دانست  و در این باره اعلام حمایت کرد.

حجت الاسلام پاکدامن در بخشی نیز با عنوان اینکه هدف ما تربیت نیروی مسجدی و ارزشمند است، خواست تا خبرگزاری شبستان که رسالت اصلی اش توسعه ارزشهای دینی و فعالیت های مسجدی است،  در این باره همراه و همیار باشند.

 

«سمیرا نیستانی»، مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در خراسان شمالی نیز ابتدا از مدیر و کارکنان ستاد فهمای استان قدردانی کرد و پس از آن تعالی مسجد و فعالان مسجدی را اولویت برنامههای رسانه ای این خبرگزاری در استان نام برد.

وی پس از آن دردفتر خبرگزاری فارس خراسان شمالی حاضر شد و در نشستی صمیمانه فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را گرامی داشت.

حجت الاسلام پاکدامن  در این دیدار که در قالب نشستی کاملا صمیمانه با حبیب نامور، مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی صورت پذیرفت، نقش ارزشمند رسانه ها در معرفی افراد تاثیرگذار مسجدی و اقدامات خودجوش این افراد موردتوجه قرار داد و خواست تا با کمک رسانه ها بویژه فارس زمینه پرورش و معرفی انسانهای تاثیرگذار مسجدی به جامعه معرفی شود.

«حبیب نامور»، مدیر خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی  نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر ستاد فهمای استان، اعلام همراهی با کانون های مساجد و ایجاد زمینه های انعکاس قابلیت های مسجدی را مورد توجه قرار داد.

پایان/