عزاداری حسینی به شیوه گره‌گشایی از مشکلات مردمی در روستای طراقی ترک بجنورد
عزاداري حسيني به شيوه گره‌گشايي از مشکلات مردمي در روستاي طراقي ترک بجنورد
به همت کانون شیخ بهایی؛

عزاداری حسینی به شیوه گره‌گشایی از مشکلات مردمی در روستای طراقی ترک بجنورد

حجت الاسلام رضاپور، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون شيخ بهايي روستاي طراقي ترک بجنورد در دهه اول و دوم محرم گفت: اين برنامه ها با محوريت گره گشايي از مشکلات مردم و آباداني اين منطقه اجرا شد.
شناسه خبر : 39946 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «محمد کاظم رضاپور»،  ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی روستای طراقی ترک از روستاهای توابع بجنورد در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این روستا دارای محرومیت های زیادی است لذا برای حل این مشکلات برنامه ریزی شد و از ابتدای ماه محرم تاکنون با دعوت از مسئولین و فعالان و جهادگران  مشکلات روستا و مطالبات مردم مورد پیگیری قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی روستای طراقی ترک، از حضور «محمد وحیدی»، نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان مجلس شورای اسلامی در این روستا در راستای رفع مشکلات آن خبر داد و گفت: در مراسم عزاداری و سوگواری ایام دهه اول محرم مسئولان دیگری برای اجرای اقدامات جهادی و آبادانی منطقه حضور یافتند.

 

حجت الاسلام رضا پور، احداث گلزار شهدای روستا، ساخت خانه عالم و استقرار مستمر امام جماعت مسجد در روستا از اهم مسایل فرهنگی و مطالبه مردم روستا اعلام کرد و گفت: این موضوعات با حضور مسئولین و نماینده مجلس در دست پی گیری است.

 

وی همچنین موضوع آب شرب  روستا و نیز و راه بین مزارع و تامین فضا و بهبود امکانات  ورزشی برای جوانان دیگر خواسته و مطالبه مطرح شده است که با قول مساعد مسئولان برای پی گیری و  تحقق  آن  رو به رو شد.

 

حجت الاسلام رضا پور، اضافه کرد: تلاش داریم تا با اقدامات جهادی و همراهی مردم مشکلات فوق رفع و شاهد رونق فرهنگی در روستا باشیم.

 

پایان/