پویش «نامه‌ای به مسجد» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی برگزار می‌شود
پويش «نامه‌اي به مسجد» ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان شمالي برگزار مي‌شود
به مناسبت روز جهانی مسجد؛

پویش «نامه‌ای به مسجد» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی برگزار می‌شود

پويش «نامه اي به مسجد» به مناسبت روز جهاني مسجد، در قالب مسابقه‌ فرهنگي و هنري ويژه فعالان کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 39987 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» ضمن تشریح برنامه های ویژه گرامیداشت روز جهانی مسجد، گفت: 21 اوت در تاریخ میلادی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده که امسال در تاریخ شمسی مصادف با 30 مرداد ماه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه به فعالیت‌های این ستاد به مناسبت روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: در این راستا پویش «نامه ای به مسجد» در قالب بخش های مختلف رقابتی ویژه سنین 7 تا 12 سال و 12 تا 18 سال طراحی و اجرا می شود.

وی در ادامه به بخش های مختلف این پویش اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش «نامه ای به مسجد»، «عکس از مسجد» و «نقاشی از مسجد» به ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی با بیان اینکه این پویش از 22 مرداد ماه  آغاز شده است، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند آثار خود را تا 26 شهریور که مصادف با  اربعین حسینی  است به شماره 09159847380 از طریق پیام رسان واتساپ، ایتا و گپ ارسال کنند.

حجت الاسلام پاکدامن برگزاری نشست بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مدیریت مسجد، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد ویژه تعدادی از مدیران کانون های مساجد استان، غبارروبی مساجد و تشکیل ستاد های مسجدی در مساجد سراسر استان را از جمله دیگر فعالیت های تدارک دیده شده ویژه روز جهانی مسجد در خراسان شمالی برشمرد.

وی همچنین تکریم خانواده معزز شهدا و اجرای طرح «شکوه مادری»، تجلیل از فعالان مسجدی در جمع نمازگزاران، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع مسجد و عمران معنوی مساجد، برپایی نمایشگاه اعم از پوستر و عکس و اینفوگرافی با موضوع مسجد و نیز حضور فعالان مسجدی و ارائه فعالیت های مسجد خود در نمایشگاه استانی مساجد را به عنوان بخش دیگری از فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی مسجد عنوان کرد.