دختران مسجدی اسفراین، با تازه‌ترین ابتکارات فناورانه، به رویداد «دختران حاج قاسم» پیوستند
دختران مسجدي اسفراين، با تازه‌ترين ابتکارات فناورانه، به رويداد «دختران حاج قاسم» پيوستند
در نمایشگاهی یک روزه؛

دختران مسجدی اسفراین، با تازه‌ترین ابتکارات فناورانه، به رویداد «دختران حاج قاسم» پیوستند

نوجوانان ولايتمدار مسجدي اسفراين در قالب گروه «مدافعان ولايت» در نخستين رويداد دختران حاج قاسم استان خراسان شمالي آخرين برنامه ها و توليدات فرهنگي و هنري و فناورانه خود را به نمايش مي گذارند.
شناسه خبر : 39990 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «مائده السادات رسولی» ایده پرداز گروه نوجوانان مسجدی «مدافعان ولایت» اسفراین درباره ابعاد برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: گروه  دختران نوجوان که همگی از اهالی مسجد شهرستان اسفراین هستند، فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز ابتکارات فناوری اطلاعات خود را در قالب غرفه ای نمایشگاهی در  رویداد دختران حاج قاسم به نمایش می گذارند.

وی به برنامه های این گروه نوجوان مسجدی در نمایشگاه فوق اشاره کرد و گفت: در این غرفه از اپلیکیشن  «مدافعان ولایت» که شامل بازی طراحی شده با هدف معرفی شهدا از جمله 40 شهید زن از شهدای سال های دفاع مقدس است رونمایی می شود.

وی همچنین  آموزش عروسک سازی، آموزش ساخت کلیپ، آموزش اوریگامی،  اجرای سرود و نیز اجرای نمایش عرذوسکی را از دیگر فعالیت های دختران نوجوان مسجدی  گروه «مدافعان ولایت »  در این نمایشگاه نام برد.

رسولی، این نوجوان خلاق و ایده پرداز مسجدی برنامه فق را با همکاری پایگاه بسیج نرجسیه اسفراین اعلام کرد و گفت: تمامی دختران 10 تا 20 سال می توانند  از این نمایشگاه و فعالیت های تدارک دیده در آن بازدید کنند.

وی برگزاری نمایشگاه مذکور را 24 مرداد ماه جاری از ساعت 8  صبح اعلام کرد.

 

رسولی  محل برگزاری نمایشگاه را کانون پرورش فکری نوجوانان، خیابان خرمشهر  مسیر شهرک فرهنگیان بجنورد اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: افرادی که امکان حضوری  و بازدید از این نمایشگاه را ندارند می توانند به صورت مجازی  از طریق لینک های زیر به صورت مجازی در برنامه شرکت کنند.

لینک در اسکای روم:

https://www.skyroom.online/ch/markaz_rush_esfarayen/arusaksazi

لینک کانال شاد جهت شرکت در پخش زنده:

https://shad.ir/Majlesdaneshamoozi_khn

لینک در گوگل میت:

https://meet.google.com/uhk-xxut-wfh

پایان/