نوجوانان کانون مشکات اسفراین با «ستاره های همیشه روشن» یاد شهدا را گرامی داشتند
نوجوانان کانون مشکات اسفراين با «ستاره هاي هميشه روشن» ياد شهدا را گرامي داشتند
در آستانه روز جهانی مسجد؛

نوجوانان کانون مشکات اسفراین با «ستاره های همیشه روشن» یاد شهدا را گرامی داشتند

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) از اجراي طرح «ستاره هاي هميشه روشن» با موضوع دوستي با شهدا به همت نوجوانان ولايي اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 40060 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتي» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و الگو پذیری از سبک و سيره شهدا در زندگي و زنده نگه داشتن ياد وخاطره شهیدان در اذهان، اين طرح در مرکز استان به همت اعضاي اين کانون اجرا شد.

وی اضافه کرد: در اين طرح اعضاي کانون با طراحي صحنه با تصاوير شهدا و ابزار و ادوات جنگي و معرفي کتاب در خصوص شهدا و طراحي چهره پنج شهيد اسفراين و نیز طراحي پرتره شهيد سليماني  تلاش کردند مخاطبين خود را در برنامه بيش از پيش با شهدا و دوستي با آن شهدای والامقام  سوق دهند.

 

وی در ادامه همچنین گفت:  در اين برنامه اعضا با طراحي چهره سردار سليماني به صورت مرحله به مرحله علاوه بر برگزاری مسابقه ای که از نوجوانان حاضر خواسته شد تا تصویر نهایی را تشخيص دهند که چهره کدام يک از شهدا در حال طراحي است،  با اهداي جوايز به برندگان آنها را به مطالعه کتاب مکتب سليماني تشویق کردند.

 

براتی همچنین در تکمیل این خبر توضیح داد: اين اعضاء براي حضور در رويداد دختران حاج قاسم که از سوي اداره کل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در مرکز استان به مدت سه روز برگزار شد، حضور يافتند.

 

پایان/