قاب‌های «آینده را از مساجد بسازیم» در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت
قاب‌هاي «آينده را از مساجد بسازيم» در معرض ديد عموم علاقمندان قرار گرفت

قاب‌های «آینده را از مساجد بسازیم» در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت

20 تابلو در قالب عکس نوشته و طراحي گرافيکي به مناسبت روز جهاني مسجد از سوي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در معرض ديد عموم علاقمندان قرار گرفت.
شناسه خبر : 40083 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  نمایشگاهی از عکس نوشته ها و تصاویر طراحی شده در مضامین مسجدی، با عنوان "آینده را از مساجد بسازیم" توسط ستاد فهمای خراسان شمالی به مناسبت  روز جهانی مسجد برپا شد.

 

این نمایشگاه شامل 20 تابلو با مضامین اهمیت مسجد و فعالیت های مسجدی و شعارهای سازنده مسجدی است که همزمان با نخستین نمایشگاه استانی دستاوردهای مسجدی استان خرااسن شمالی در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برای بهره مندی عموم به نمایش گذاشته شد.

عناوینی همچون  مسجد خانه دوست، مسجد مدرسه و دانشگاه، تربیت فرزندان در مسجد و معرفی مسجد به عنوان رسانه ای ارزشمند و فضای همدلی و همگرایی جامعه از جمله  جملات طراحی شده در مضامین این تابلوها در کنار عکس های گرافیکی طراحی شده آن می توان نام برد.

پیش از این و در روزهای گذشته نیز این نمایشگاه و تابلوهای نام برده،  در مسجد حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد در معرض دید نمازگزاران آن قرار گرفت.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردهای مسجدی استان خراسان شمالی تا یک شنبه، 30 مرداد ماه جاری، صبح و عصر در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برای بازدید عموم دایر است.