ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد پذیرای «میز خدمت به میزبانی مساجد» شدند
ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد پذيراي «ميز خدمت به ميزباني مساجد» شدند
به مناسبت هفته جهانی مسجد و آغاز هفته دولت؛

ارکان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد پذیرای «میز خدمت به میزبانی مساجد» شدند

اهالي مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه حر بجنورد، در اولين شب از راه اندازي «ميز خدمت به ميزباني مساجد»، سکاندار مطالبات مردمي و پاسخ گويي مسئولان شد.
شناسه خبر : 40265 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اجرای برنامه «میز خدمت به میزبانی  مساجد» با هدف گره گشایی از مشکلات مردم، به مناسبت هفته دولت در 10 مسجد شهری و روستایی شهرستان بجنورد، سه شنبه شب، اول شهریور، با میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه حر بجنورد و پاسخگویی مسئولان حاضر به خواسته های مردمی، آغاز شد.

 

این برنامه که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور  و میزبانی حجت الاسلام «محمد کمالی»، امام جماعت مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری این مسجد و فرمانده پایگاه بسیج آن انجام گرفت، عموم مردم حاضر در مسجد مشکلات خود را  به صورت چهره به چهره و نیز در قالب مکاتبه و نامه مطرح کردند.

عدم صدور مجور انشعاب فاضلاب شهری و  به مخاطره افتادن بهداشت عمومی و نیز تاخیر چند ساله در رفع این موضوع با وجود مطرح شدن و پیگیری مکرر از سوی اهالی منطقه  از اهم مواردی بود که از سوی مردم مطرح شد.

 

«منصور درتومی»، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بجنورد و «مهندس راعی» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بجنورد،به همراه «سید ابراهیم حسینی» معاون بهره برداریو توسعه فاضلاب شبکه آبفای خراسان شمالی، «مهدی تمیزگران»، سرپرست نظارت شبکه فاضلاب بجنورد و نیز «موسی گریوانی»  مدیر فتر بهره برداری فاضلاب بجنورد در اولین شب پاسخگوی مطالبات مردمی بودند.

 

گفتنی است، امشب چهارشنبه دوم شهریور ماه و در دومین شب برپایی میز خدمت در  مساجد، اهالی مسجد حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) و با مشارکت کانون فرهنگی هنری کوثر میزبان خواهند بود و مشکلات ساکنان آن، کسبه و بازاریان مورد ارزیابی و ارائه راه حل خواهد شد.

 

پایان/