مدیران کانون های مساجد خراسان شمالی با «مدیریت فرهنگی در مسجد» آشنا شدند
مديران کانون هاي مساجد خراسان شمالي با «مديريت فرهنگي در مسجد» آشنا شدند
به مناسبت هفته بزرگداشت مساجد؛

مدیران کانون های مساجد خراسان شمالی با «مدیریت فرهنگی در مسجد» آشنا شدند

کارگاه آموزشي «مديريت فرهنگي در مسجد» ويژه مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي به مناسبت هفته بزرگداشت مساجد در بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 40350 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشی تخصصی  «مدیریت فرهنگی در مسجد» ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و نیز رابطین این کانون ها امروز  5شنبه، سوم شهریور ماه جاری در محل مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بجنورد برگزار شد.

 

این کارگاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام  جمعه بجنورد آغاز شد.

مباحث در دو کلاس مجزا با موضوع «مدیریت فرهنگی مسجد» و«نقش مساجد در تبیین فرهنگ عفاف» برگزار شد که ابتدا  حجت الاسلام سید «محمد افشین فر»، مباحث مربوط به مدیریت فرهنگی مسجد را در قالب کارگاهی دو سویه و به صورت  پرسش و پاسخ و طرح  و آموزش مباحث در این باره، برای مخاطبان ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام «حسن یزدانی» از اساتید حوزه و مشاورین خانواده در این جلسه مباحث مربوط به روش های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تشریح کرد.

بچه های گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) بجنورد در بخشی از این کارگاه، سرودی با موضوع محرم و شهادت اجرا کردند.

همچنین برپایی نمایشگاه  آثار طراحی شده و عکس نوشته «آینده را از مسجد بسازیم»  نیز از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی  می توان نام برد.

پایان/