کانون محمد رسول الله (ص) روستای «محمدعلی پهلوان» بجنورد میزبان مسئولان در هفته دولت شد
کانون محمد رسول الله (ص) روستاي «محمدعلي پهلوان» بجنورد ميزبان مسئولان در هفته دولت شد

کانون محمد رسول الله (ص) روستای «محمدعلی پهلوان» بجنورد میزبان مسئولان در هفته دولت شد

فرماندار بجنورد و تني چند از مسئولان اين شهرستان جمعه شب، 4 خردادماه با ميزباني اهالي مسجد حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) روستاي "محمدعلي پهلوان" بجنورد براي تبيين دستاوردهاي دولت و بررسي مشکلات اين منطقه، همراه مردم آن شدند.
شناسه خبر : 40378 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه «میز خدمت به میزبانی  مساجد» با هدف گره گشایی از مشکلات مردم، به مناسبت هفته دولت، جمعه شنبه شب، چهارم شهریور، با میزبانی مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) روستای محمد علی پهلوان، و پاسخگویی مسئولان حاضر به خواسته های مردمی، و مشکلات منطقه برگزار شد.

«محمدباقر باقرپور»، فرماندار بجنورد در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام شهید رجایی و شهید حجت الاسلام و المسلمین باهنر، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در یکسال اخیر ارائه داد و با عنوان اینکه برخی از مشکلات با ساماندهی مناطق شهری و روستایی و تعریف محدوده و تکفیک درست این مناطق از هم مرتفع می شود، اعلام کرد: تلاش داریم در محدوده کنارگذر شمالی و جنوبی بجنورد هر منطقه ای قرار می گیرد شهری و مناطق خارج از آن روستایی در نظر گرفته شود.

وی اعلام کرد: روستاهایی مثل "محمد علی پهلوان" و "شهید آذرسا" فاصله چندانی از مرکز شهر بجنورد ندارند و در اجرای برنامه های جدید و موارد گفته شده پس از این در محدوده شهری قرار خواهند گرفت و از خدمات شهری برخوردار می شود.

 

«یاسین کاظمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله (ص) مسجد علی بن موسی الرضا (ع) روستای محمدعلی پهلوان بجنورد نیز در ادامه این جلسه مشکلاتی اعم از عدم دسترسی مردم به ناوگان حمل و نقل عمومی و وسیله نقلیه رفت و آمد به شهر بجنورد، بحث انباشت زباله های شهرداری که در مسیر روستای علی آباد و در کنار این روستا که آسیب و بوی نامطبوع زباله ها گریبان گیر اهالی شده را مطرح کرد و فرماندار نیز در پاسخ  از شهرداری قول مساعد برای جا به جایی محل این زباله ها به خارج از شهر را گرفت.

این برنامه با مشارکت ارکان مسجد،  پس از اقامه  نماز مغرب و عشاء انجام گرفت که عموم مردم حاضر در مسجد مشکلات خود را  به صورت چهره به چهره و نیز در قالب مکاتبه و نامه مطرح کردند.

 

معاونین فرماندار و نیز  نمایندگانی از نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، بخشداری  و راه و شهرسازی در این برنامه حضور داشتند و پاسخگوی مطالبات مردمی و مشکلات منطقه بودند.

 

همچنین پنج شب، سوم شهریور ماه جاری نیز  معاونین فرماندار در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) کوی امام هادی (علیه السلام) بجنورد حاضر شدند و مشکلات این منطقه را بررسی کردند و پاسخگوی اهالی محل بودند.

 

 

گفتنی است، امشب شنبه  پنجم شهریور ماه، میز خدمت در  مساجد و تبیین دستاوردهای دولت، اهالی مسجد حضرت امام رضا (علیه السلام) و با مشارکت کانون فرهنگی هنری این مسجد میزبان مسئولین خواهند بود که مشکلات ساکنان این منطقه، ارزیابی و ارائه راه حل خواهد شد.

 

پایان/