هنرمندان مسجدی و تعزیه‌خوان در دو شهرستان گرمه و جاجرم تکریم شدند
هنرمندان مسجدي و تعزيه‌خوان در دو شهرستان گرمه و جاجرم تکريم شدند
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

هنرمندان مسجدی و تعزیه‌خوان در دو شهرستان گرمه و جاجرم تکریم شدند

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با همراهي مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان همزمان با هفته دولت، به ديدار و خداقوتي تني چند از هنرمندان پيشکسوت در شهرستان هاي گرمه و جاجرم رفتند.
شناسه خبر : 40421 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛   دکتر «تقی صادقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با همراهی حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با هفته دولت به دیدار تنی چند از هنرمندان در دو شهر گرمه و جاجرم رفتند.

دکتر صادقی ابتدا با اهداء لوح سپاس از «محمد نجارزاده»،  هنرمندپیشکسوت هنر تعزیه  و شبیه خوانی گرمه تقدیر کرد و  پس از آن نیز از «هاجر موسویان» از هنرمندان تاتر شهرستان جاجرم قدردانی کرد.

وی پس از آن تلاش های هنرمندانه "مهدی میرابیان"، هنرمند پیشکسوت جاجرمی  با حضور و دیدار وی، اهداء لوح سپاس مورد تکریم و قدردانی قرار داد.

 

گفتنی است؛ طی سفر یکروزه همراهی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شهرستان جاجرم  علاوه بر تکریم هنرمندان، برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدا، بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  شهر جاجرم، شرکت در جلسه شورای اداری جاجرم، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر شوقان، بازدید از نحوه برگزاری آزمون عملی مراکز مهارت آموزی، برگزاری میزخدمت و دیدار چهره به چهره با مردم، نیز انجام شد.