بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کانون مهدی موعود (عج)
بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي از کانون مهدي موعود (عج)
همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت؛

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از کانون مهدی موعود (عج)

ميز خدمت به ميزباني مساجد، در شهرستان جاجرم به همت فعالان مسجدي و کانون مهدي موعود مسجد صاحب الزمان(عج) اين شهرستان برگزار شد که طي آن مديرکل ارشاد اسلامي به همراه مدير ستاد فهماي استان ضمن حضور در اين برنامه از فعاليت هاي کانون نيز بازديد کردند.
شناسه خبر : 40422 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) جاجرم همزمان با هفته دولت پذیرای مسئولان در پاسخگویی و گره گشایی از مردم و مشکلات و مطالبات نقاط مختلف این شهرستان شد.

 

«تقی صادقی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای این استان، ضمن حضور در این میز خدمت و پاسخگویی به مطالبات افراد حاضر، از محل کانون فرهنگی هنری این مسجد و اقدامات و برنامه های انجام شده آن نیز بازدید کرد.

در این بازدید، مدیر کانون مهدی موعود(عج) مسجد صاحب الزمان (عج) بخش های مختلف و اقدامات صورت گرفته را برای مدیران حاضر توضیح داد.

 

گفتنی است؛ طی سفر یکروزه همراهی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به شهرستان جاجرم  علاوه بر تکریم هنرمندان، برنامه هایی همچون دیدار با خانواده شهدا ، شرکت در جلسه شورای اداری جاجرم، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر شوقان، و نیز بازدید از نحوه برگزاری آزمون عملی مراکز مهارت آموزی  نیز انجام شد.

پایان/