کانون خاتم المرسلین روستای بیدک بجنورد میزبان میزخدمت در مسجد شد
کانون خاتم المرسلين روستاي بيدک بجنورد ميزبان ميزخدمت در مسجد شد

کانون خاتم المرسلین روستای بیدک بجنورد میزبان میزخدمت در مسجد شد

کانون خاتم المرسلين(ص) مسجد محمد رسول الله (ص) با همراهي اهالي مسجدي آن، ميزبان فرماندار بجنورد و تني چند از مسئولين با هدف گره گشايي از مشکلات اين منطقه روستايي شدند.
شناسه خبر : 40427 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ میزخدمت به میزبانی مساجد که یکی از برنامه های محوری ایام هفته دولت در شهرستان بجنورد محسوب میشود، در مسجد محمد رسول الله (ص)  روستای بیدک برگزار شد و مسئولان با حضور محمد باقر باقرپور، فرمادار بجنورد در جمع مردم این روستا حاضر شدند و مسایل و مشکلات آن را بررسی کردند.

 

فرماندار در این برنامه، که در قالب مراسمی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، به اهم اقدامات انجام شده دولت سیزدهم  در طول یکسال گذشته در این استان اشاره کرد و  سفر  رییس جمهوری و هیئت دولت به استان  را برای استان و رفع مشکلات آن پر برکت خواند.

وی ضمن قدردانی از مردم و حرکت های مردمی و حمایت ها و تلاش ها در این بارهف گفت: محرومیت هاو کمبود ها  و حجم کار بسیار است اما تلاش می کنیم تاشاهد رفع این مشکلات باشیم.

 

ترابیان، مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم المرسلین(ص) مواردی همچون پیگیری و تخصیص بودجه مورد نظر جهت ساخت دامه کار سالن ورزشی ، ساخت بازارچه فروش محص.لات صنایع دستی داخل روستا جهت حل مشکلات دست فروشان منطقه امین الله، مرمت و ساخت مخزن آبجدید برای تامین آب شرب اهالی روستا، آسفالت معابر و مرمت راه روستایی بین روستای بیدک و جاده اصلی از اهم مسائل مورد بررسی و مطرح شده  که به زودی مورد پیگیری اجرا قرار میگیرد، عنوان کرد.

گفتنی است، شنبه شب نیز مسجد امام رضا (ع) بجنورد پذیرای برنامه «میز خدمت به میزبانی مساجد شد و مردم رو در رو مشکلات محل را با مسئولین مطرح کردند.

 

یادآوری می شود، امشب و در ادامه برگزاری این برنامه مسجد حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) روستای شهید علی آذرسای بجنورد، میزبان مردم و مسئولان خواهد شد.

 

پایان/