میزبانی کانون مقاومت روستای شهید آذرسا از دولتمردان؛ از تکریم خانواده شهدا تا گره گشایی از مشکلات مردم
ميزباني کانون مقاومت روستاي شهيد آذرسا از دولتمردان؛ از تکريم خانواده شهدا تا گره گشايي از مشکلات مردم
به مناسبت هفته دولت؛

میزبانی کانون مقاومت روستای شهید آذرسا از دولتمردان؛ از تکریم خانواده شهدا تا گره گشایی از مشکلات مردم

فعالان کانون مقاومت مسجد علي بن ابيطالب(عليه السلام) روستاي شهيد علي آذرساي بجنورد با مشارکت اهالي مسجدي آن، ميزبان فرماندار بجنورد و تني چند از مسئولين با هدف گره گشايي از مشکلات اين منطقه روستايي شدندکه با تکريم خانواده شهدا همراه شد.
شناسه خبر : 40439 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛

اهالی مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) روستای شهید «علی آذرسا» از توابع شهرستان بجنورد، میزبان اهالی این روستا و فرماندار در برنامه میز خدمت در مساجد که از برنامه های محوری ایام هفته دولت در این شهرستان محسوب می شود، شدند و «محمد باقر باقرپور»، فرماندار بجنورد در جمع مردم این روستا حاضر شد و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

فرماندار در این برنامه، که در قالب مراسمی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد،  ابتدا در جمع مردم در مسجد حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده دولت برخی مسائل و مشکلات این منطقه را در نشست پرسش و پاسخ و چهره به چهره با مردم شنید و پاسخگو بود.

وی همچنین با همراهی اهالی مسجد، حجت الاسلام "فولادی"،امام جماعت و "حیدر آذرسا"، مدیر کانون فرهنگی هنری مقاومت ابتدا از خانواده شهید والامقام«صفدر صفدری» در جمع مسجدیان تقدیر کرد و پس از آن نیز در منزل دیگر شهید روستا شهید «علی آذرسا» حضور یافت و مقام این شهیدان را ارج نهاد.

فرماندار بجنورد در منزل شهید نیز با عنوان اینکه یکی از اولویت های کاری را دیدار با خانواده شهدا و تلاش برای حل مشکلات آنان است، گفت: این دیدار ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه بویژه برای نسل جوان می تواند بسیار تاثیر گذار و کلیدی باشد.

«محمد باقر باقرپور» با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگزاری را در جامعه دوچندان می کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

گفتنی است، اختصاص  سهمیه قیر رایگان و آسفالت کوچه های روستا، پیگیری ارائه طرح بازگشایی راه ورودی روستا از محل باغ شهرداری به بلوار گلستان شهر از جمله مصوبات و راهکارهای ارائه شده در این جلسه بود که همراه آن موضوع  رفع هزینه بالای انشعابات خانوارهای روستایی و قبوض آب روستا که به دلیل مصرف برای خانوار و شغل دامپروری ثبت شده، نیز بررسی قرار گرفت.

یادآوری می شود، امشب و در ادامه برگزاری این برنامه مسجد حضرت امام رضا (علیه السلام) گلستان شهر بجنورد با محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری "نینوا" در این مسجد  میزبان مردم و مسئولان خواهد شد.

 

پایان/