«میز خدمت به میزبانی مساجد» به همت کانون نینوا در گلستان شهر بجنورد برقرار شد
«ميز خدمت به ميزباني مساجد» به همت کانون نينوا در گلستان شهر بجنورد برقرار شد
با هدف گره گشایی از مشکلات مردم؛

«میز خدمت به میزبانی مساجد» به همت کانون نینوا در گلستان شهر بجنورد برقرار شد

فعالان کانون فرهنگي هنري نينوا مسجد امام رضا (عليه السلام) شهرک گلستان بجنورد ميزبان ميز خدمت به مردم و رسيدگي به مشکلات اين منطقه توسط مسئولين با محوريت مسجد شدند.
شناسه خبر : 40474 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد امام رضا (علیه السلام) گلستان شهر بجنورد، میزبان عموم مردم  در برنامه «میز خدمت به میزبانی» مساجد شدند و «محمد باقر باقرپور»، فرماندار بجنورد در جمع مردم این منطقه در مسجد حاضر شد و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

 

فرماندار در این برنامه، که در قالب مراسمی همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد،  ابتدا در جمع مردم در مسجد حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده دولت، برخی مسائل و مشکلات این منطقه را در نشست پرسخ و پاسخ و چهره به چهره با مردم شنید و پاسخگو بود.

 

گفتنی است، توسعه مسجد و نیاز ساخت آشپزخانه جنب مسجد، نیاز به احداث و فعالیت سالن ورزشی و تجهیزآن برای فعالیت های ورزشی جوانان مشکلات مسکن مهر  اعم از حفر کم عمق برای تعداد بالای واحد های مسکونی، عدم وجود فضای فرهنگی در این منطقه از جمله مشکلات مطرح شده این منطقه می توان نام برد.

یادآوری می شود، امشب و در ادامه برگزاری این برنامه مسجد حضرت امام رضا (علیه السلام) گلستان شهر بجنورد با محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری "نینوا" در این مسجد  میزبان مردم و مسئولان خواهد شد.

 

پایان/