اجرای مسابقه بزرگ «مسجد سنگر است» به صورت مجازی در خراسان شمالی ادامه دارد
اجراي مسابقه بزرگ «مسجد سنگر است» به صورت مجازي در خراسان شمالي ادامه دارد
تا اربعین حسینی؛

اجرای مسابقه بزرگ «مسجد سنگر است» به صورت مجازی در خراسان شمالی ادامه دارد

مدير کانون فرهنگي هنري امام رضا(ع) شهرستان گرمه از برگزاري مسابقه بزرگ کتابخواني «مسجد سنگر است» به صورت مجازي در استان خراسان شمالي تا اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 40495 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما )  از خراسان شمالی؛ «رسول متین»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) شهرستان گرمه و رابط کانون های این شهرستان، با اعلام این خبر گفت: این مسابقه که به مناسبت هفته جهانی مسجد طراحی شده از 24 مرداد ماه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

 

وی در ادامه همچنین گفت: بیانات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی در خصوص اهمیت مسجد محور سوالات این مسابقه است که علاقمندان می توانند تا  26 شهریورماه همزمان با اربعین حسینی، برای مطالعه جزوه و پاسخ به سوالات اقدام کنند.

 

متین در تکمیل این خبر اضافه کرد: جزوه های تهیه شده و دسترسی به سوالات مسابقه در لینک مقابل  http://kanonmasjed.blogfa.com/  بارگذاری شده است و علاقمندان می بایست به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه ضمن دانلود جزوات و مطالعه آن، برروی کادر ثبت نام در مسابقه کلیک کرده و ضمن ثبت نام به سوالات مسابقه نیز پاسخ دهند.

 

وی در پایان اعلام کرد: به پنج  تن از شرکت کنندگان که بیشترین پاسخ های صحیح را ثبت کنند به عنوان برگزیده جوایزی اهداء می شود.

پایان/