یادواره 20 شهید والامقام روستای شهید پرور ناوه بجنورد به همت کانون امامت برگزار شد
يادواره 20 شهيد والامقام روستاي شهيد پرور ناوه بجنورد به همت کانون امامت برگزار شد
با حضور نماینده ولی فقیه؛

یادواره 20 شهید والامقام روستای شهید پرور ناوه بجنورد به همت کانون امامت برگزار شد

ياد و خاطره رشادت هاي 20شهيد روستاي ناوه از توابع شهرستان بجنورد با حضور نماينده ولي فقيه و نيز جانشين فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (عليه السلام) و همراهي اهالي مسجد و فعالان کانون فرهنگي هنري امامت اين روستا گرامي داشته شد.
شناسه خبر : 40651 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ بیست و سومین یادواره شهدای روستای «ناوه» همزمان با ۱۷شهريور و در آستانه اربعين حسيني، به همت واحد فرهنگي کانون «امامت»، همکاري پايگاه بسيج و هيئت امناي مسجد محمد رسول الله(ص) روستا ناوه برگزار شد.

سردار «قربان محمد اشعری»، جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (علیه السلام) سپاه و نیز حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در این مراسم حضور داشتند.

این یادواره ابتدا با حضور مسئولان که دکتر پاکمهر، نماینده مردم بجنورد مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان  و نیز «محمدباقر باقرپور»،  فرماندار بجنورد در ادامه پیوستند، در گلزار شهدای روستا حاضر شدند و با عطرافشانی و غبارروبی و نیز نثار گل بر مزار این شهیدان عهدی دوباره  با آرمان های شهدا و امام شهدا بستند.

مدير کانون فرهنگي هنري امامت مسجد محمد رسول الله(ص) روستاي ناوه در این خصوص توضیح داد:  امسال بیست و‌سومین یادواره شهدای روستای ناوه برگزار شد که با برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، مداحی «محمود مقتدايي» از مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار شد.

وی اضافه کرد: نوجوانان مسجدی در این مراسم سرود سلام فرمانده را  برای حاضران و خانواده های معزز شهدا اجرا  کردند.

 

این مراسم با تکریم خانواده شهدا پایان یافت.

 

پایان/