کانون حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج میزبان زائران پیاده رضوی شد
کانون حضرت امام موسي کاظم (عليه السلام) فاروج ميزبان زائران پياده رضوي شد
در آستانه ایام عزای پایانی ماه صفر؛

کانون حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج میزبان زائران پیاده رضوی شد

کانون حضرت امام موسي کاظم (عليه السلام) فاروج با تدارک پذيرايي از زائران کاروان هاي پياده رضوي، پس از اربعين حسيني مهياي عزاداري ايام پايان صفر شد.
شناسه خبر : 40947 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

به  گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ کانون حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج با تدارک پذیرایی از زائران کاروان های پیاده رضوی، پس از اربعین حسینی مهیای عزاداری ایام پایان صفر شد و دکتر «تقی صادقی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  به همراه حجت الاسلام«حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان نیز از این فعالیت ها بازدید کردند.

 

«شیما سادات موسوی» مدیر کانون فرهنگی هنری  حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج با تسلیت ایام عزاداری  پایان  ماه صفر از میزبانی این کانون و فعالان مسجدی از کاروان زائران پیاده حرم رضوی، خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان فاروج آخرین شهر استان خراسان شمالی در مسیر مشهد مقدس است، زائران پیاده آخرین توقف را در این شهرستان خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این کانون با تدارک و آماده سازی محل مهدیه که کانون  در آن مستقر است، اسکان و پذیرایی از زائران رضوی را برنامه ریزی کرده است.

 

موسوی همچنین اعلام کرد: با همکاری دیگر اهالی مسجد و حوزه فرهنگی شهرستان نیز دو موکب سیار و دو موکب مستقر برای خدمات دهی به زائران، در نقاط مختلف شهر راه اندازی شده است.

 

وی همچنین اعلام کرد: موکب کانون با عنوان «شهید قاسم توافقی» نامگذاری شده و علاوه بر اسکان و پذیرایی از زائران حرم مطهر رضوی، اکران فیلم و فعالیت های فرهنگی دیگری با محوریت عفاف و حجاب نیز در نظر گرفته شده است.

موسوی  مساجد همکار در این باره  که آماده  اسکان و پذیرایی از زائران در شهر فاروج نیز می باشد را اعلام کرد و گفت: مسجد جامع، مسجد امام رضا (علیه السلام)  با همراهی این کانون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی موکب ها همراه بوده و آماده پذیرایی از زائران رضوی هستند.

 

پایان/