کانون های مساجد در ارتقاء فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
کانون هاي مساجد در ارتقاء فرهنگي جامعه نقش بسزايي دارند
امام جمعه راز؛

کانون های مساجد در ارتقاء فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند

حجت الاسلام نادعلي زاده، امام جمعه شهر راز در ديدار با مدير ستاد فهماي خراسان شمالي، ضمن تحسين اقدامات کانون هاي مساجد اين شهرستان، اين کانون ها در مناطق مختلف را سبب کاهش آسيب هاي اجتماعي و ارتقاء فرهنگي با ابزار ارتباط گيري هرچه بيشتر اعلام کرد.
شناسه خبر : 41091 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام "حبیب الله پاکدامن" مدير ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  خراسان شمالي چهارشنبه، 6 مهرماه جاري با حضور در دفتر امام جمعه شهر راز، ضمن دیدار با وی در گفتگویی صمیمانه در خصوص نحوه ارتقاء فعالیت مساجد با محوریت کانون ها گفتگو کردند.

حجت الاسلام نادعلی زاده، امام جمعه شهر راز در این دیدار، ضمن تحسین اقدامات کانون های مساجد این شهرستان، گفت: فعالان کانون با ارتباط گسترده ای که بین مردم و مسئولان ایجاد کردند مسبب اجرای برنامه های ارزنده و  حضور بیشتر مردم به مسجد شده اند.

وی فعالیت های آموزش قرآن، محرومیت زدایی و حرکت های همدلانه برگزاری کلاس های اوقات فراغت را مصداق آورد و خواست تا در مناطق مختلف خصوصا مناطق روستایی زمینه راه اندازی کانون فرهنگی هنری در مساجد آن فراهم شود تا شاهد افزایس سطح فرهنگ و حضور و گرایش بیشتر به مساجدو وحدت فرهنگی فراهم شود.

 

حجت الاسلام "حبیب الله پاکدامن" مدير ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  خراسان شمالي نیز در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، اقدامات فرهنگی کانون ها را با اولویت کار تربیتی و ایجاد زمینه برای پرورش نیروهای انقلابی معرفی کرد  و خواست تا با حمایت بیشتر از فعالیت کانونها، در جهت تحقق این هدف گام های محکمتری برداشته شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: با شناسایی مناطق مختلف این شهرستان که نیاز به راه اندازی کانون در مساجد آن محسوس است بتوانیم در جهت ارتقاء فرهنگی و گرایش به مسجد قدم برداریم.

 

پایان/