مراسم اختتامیه برنامه های اوقات فراغت کانون قدس راز/ کانون مساجد بهترین مکان جهاد تبیین و انتقال مفاهیم ارزشی برای نوجوانان
مراسم اختتاميه برنامه هاي اوقات فراغت کانون قدس راز/ کانون مساجد بهترين مکان جهاد تبيين و انتقال مفاهيم ارزشي براي نوجوانان

مراسم اختتامیه برنامه های اوقات فراغت کانون قدس راز/ کانون مساجد بهترین مکان جهاد تبیین و انتقال مفاهیم ارزشی برای نوجوانان

مراسم اختتاميه برنامه هاي اوقات فراغت و طرح محله هاي دوستي در کانون فرهنگي هنري قدس مسجد جامع شهرستان راز و جرگلانهمزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
شناسه خبر : 41095 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛مراسم اختتامیه برنامه های اوقات فراغت  و طرح محله های دوستی در کانون  فرهنگی هنری قدس مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان با حضور مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  و نیز مسئولان شهرستانی در این مسجد، همزمان با هفته دفاع مقدس  برگزار شد.

حجت الاسلام نادعلی زاده، امام جمعه شهر راز در این مراسم که با هدف تقدیر از فعالان برنامه های اوقت فراغت کانون قدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و ارزش های اثر گذار میراث شهدا، تاکید کرد: نیاز امروز دفاع از خون شهدا و ارزش های دفاع مقدس است.

وی در ادامه خطاب به کودکان و نوجوانان  حاضر در این مراسم گفت: خدا دوست دارد شما به تکالیفی که برای هر انسان مسلمانی معین شده عمل کنید، پس از همین دوران نوجوانی تلاش کنید به مسائل الهی همچون حجاب و نماز  به شکل ویزه و دقیق عمل کیند.

 

وی فرصت های حضور در مسجد و کانون فرهنگی هنری در مسجد را  فرصت تبیین ارزش های دینی و اسلامی دانست  و با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر و فرصت طلبی دشمنان به برگزار کنندگان این برنامه توصیه کرد:  مسجد بهترین مکان برای افشاء و تبیین توطئه های دشمنان است و می توان بهترین نحو جهاد تبیین  را برای کودکان نوجوانان از مسجد آغاز کرد و ادامه داد.در این دیدار، ضمن تحسین اقدامات کانون های مساجد این شهرستان، گفت: فعالان کانون با ارتباط گسترده ای که بین مردم و مسئولان ایجاد کردند مسبب اجرای برنامه های ارزنده و  حضور بیشتر مردم به مسجد شده اند.

وی فعالیت های آموزش قرآن، محرومیت زدایی و حرکت های همدلانه برگزاری کلاس های اوقات فراغت را مصداق آورد و خواست تا در مناطق مختلف خصوصا مناطق روستایی زمینه راه اندازی کانون فرهنگی هنری در مساجد آن فراهم شود تا شاهد افزایس سطح فرهنگ و حضور و گرایش بیشتر به مساجدو وحدت فرهنگی فراهم شود.

 

این مراسم با تقدیر از فعالان این کانون در اجرای برنامه های اوقات فراغت و نیز کودکان و نوجوانان شرکت کنند در کلاس های آموزشی تابستان پایان یافت.

 

پایان/