از شوق دیدار با فعالان کانون های مساجد تا تفاهم برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع مهارت زندگی
از شوق ديدار با فعالان کانون هاي مساجد تا تفاهم برگزاري کارگاه هاي آموزشي با موضوع مهارت زندگي
یک روز فرهنگی در راز و جرگلان؛

از شوق دیدار با فعالان کانون های مساجد تا تفاهم برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع مهارت زندگی

حجت الاسلام " پاکدامن" با حضور در شهرستان راز و جرگلان ضمن بازديد از تعدادي از کانون هاي اين شهرستان نشست هاي فرهنگي و کارشناسانه نيز با نهاد هاي مختلف در جهت بهبود فرهنگي و ارتقاء فعاليت کانون ها در برنامه داشت.
شناسه خبر : 41097 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت  الاسلام "حبیب الله پاکدامن" مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی چهارشنبه، 6 مهرماه جاری در سفری یک روزه به شهرستان راز و جرگلان از فعالیت های سه "شهدای پشنده" روستای پشنده، "خاتم الانبیاء" و کانون "قدس" این شهرستان بازدید کرد.

 

وی ابتدا و در بدو ورود به این شهرستان در محل کانون روستایی شهدای پشنده حاضر شد و از فعالیت های مختلف آن که با محوریت قرآن و تربیت فعالان قرآنی عجین شده، بازدید کرد و ضمن قدردانی از عملکرد کانون، به مسایل و مشکلات فرهنگی پرداخت و در نشستی هم اندیشانه راهکارهایی پیرامون مسایل مطرح شده، ارائه شد.

  
پس از آن مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با  امام جمعه شهر راز و نیز  معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان دیدار کرد و نشستی صمیمانه و کارشناسانه با هدف اجرای فعالیت های آموزشی و کارگاهی در جهت رفع آسیب هایی همچون ازدواج زودهنگام و ناآگاهانه دانش آموزان بویژه دانش آموران دختر شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.  

 

دیدار با فعال فرهنگی و یکی از جوانان با دغدغه شهر راز  و بازدید از نحوه فعالیت های کتابخوانی این جوان که در محل کار خود و برای مشتریان  قفسه کتاب باز برپا کرده بود از دیگر برنامه ها بود که در ادامه انجام گرفت.

پس از این دیدار دوستانه که منتج به برگزاری نشست های ماهانه کتابخوانی با محوریت کتابهای طرح اندیشه کلی بیانات مقام معظم رهبری شد، بازدید از کانون خاتم الانبیاء راز دیگر برنامه انجام شده بود که می توان در این روز فرهنگی نام برد.

 

حضور در اختتامیه اوقات فراغت و طرح محله های دوستی کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع  و بازدید از نمایشگاه اثار طراحی شده  با موضوع دفاع مقدس توسط هنرمند مسجدی «مهدی اکبری زاده»   از اهم برنامه های اجرا شده در یک روز فرهنگی مدیر ستاد فهمای استان با همراهی حوزه های فرهنگی هنری، توسعه و روابط عمومی، در راز و جرگلان می توان نام برد.

 

پس از آن نیز کانون قدس میزبان  مدیر ستاد فهمای استان بود و بازدید واز این کانون و برگزاری نشست هم اندیشی حسن ختام بود و کارکنان ستاد فهمای استان در این سفر یک روزه  را بدرقه کرد.

پایان/