بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از فعالیت های شش کانون فرهنگی هنری شهرستان جاجرم
بازديد مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از فعاليت هاي شش کانون فرهنگي هنري شهرستان جاجرم

بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از فعالیت های شش کانون فرهنگی هنری شهرستان جاجرم

حجت‌الاسلام پاکدامن، از فعاليت‌هاي شش کانون فرهنگي هنري در شهرستان جاجرم بازديد کرد و ضمن قدرداني از اقدامات مسجدي اين کانون‌ها، طي نشستي در روند اجراي برنامه ها مشکلات فرهنگي پيرامون اين مناطق شهري و روستايي قرار گرفت.
شناسه خبر : 41169 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی یکشنبه 10 مرداد ماه جاری در این بازدید های میدانی  و کارشناسانه،  ابتدا در کانون امام حسین (علیه السلام)  روستای صادق آباد حضور یافت و از فعالیت های  فرهنگی هنری و محل کانون و کتابخانه آن بازدید کرد که انتخاب فردی جدید به عنوان مدیر کانون و نیز تقویت فعالیت های قرآنی  در اولویت پیگیری و بررسی کارها در این کانون قرار گرفت.

 

کانون فرهنگی هنری "شهدای امیرآباد" مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در روستای امیرآباد جاجرم، کانون بعدی بود که مدیر ستاد و به همراه کارکنان حوزه ساماندهی  و شبکه سازی ستاد حضور یافتند و ضمن بازدید از محل کانون و در روند اجرای برنامه های آن قرار گرفتند.

پس آن و در ادامه  این بازدید های میدانی مسجد نور  میزبان اهالی فهمای خراسان شمالی بود و کانون فرهنگی هنری حضرت امام هادی (علیه السلام) این مسجد مورد بازدید قرار گرفت و در نشستی صمیمانه راهکارهای ارئقاء فعالیت ها در این کانون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، پس از بازدید از این کانون ها به ترتیب در دو روستای دربند و چهاربید شهرستان جاجرم حاضر شد و از کانون های امید  و اندیشه در این دو روستا بازدید کرد.

این بازدید ها با حضور در کانون "مهدی موعود(عجل الله تعالی فرج الشریف) " مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهر جاجرم  ادامه یافت و با برگزاری نشستی فرهنگی با رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و بررسی  مشکلات و ارائه راهکارهای همسو و ارتقاء دهنده فرهنگی و گرایش هرچه بیشتر  مردم به مسجد  پایان یافت.