اهالی مسجدی روستای عشق آباد میزبان فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی
اهالي مسجدي روستاي عشق آباد ميزبان فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي
با هدف ارتقای فعالیت‌های کانون؛

اهالی مسجدی روستای عشق آباد میزبان فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی

اهالي فرهنگي و موثق روستاي عشق آباد شهرستان مانه و سملقان، ميزبان فعالان کانون هاي مساجد خراسان شمالي شدند تا در جلسه‌اي مشترک پيرامون فعاليت‌هاي کانون «عاشقان ولايت» گفت وگو کنند.
شناسه خبر : 41235 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و در آستانه 15 مهر، روز ملی روستا و عشایر،  با هدف ارتقاء اقدامات کانون فرهنگی هنری "عاشقان ولایت"  مسجد حضرت ابولفضل (ع)  به روستای عشق آباد شهرستان مانه و سملقان،  رفت و در نشستی با فعالان مسجدی و امام جماعت این مسجد با در خصوص تعیین تکلیف کانون آن و انتخاب مدیر جدید به بحث و گفتگو پرداخت.

 

وی در این نشست که افراد موثق شورا و دهیاری روستا را نیز گرد خود آورده بود، به اهمیت نقش مسجد در ارتقاء فعالیت های فرهنگی  اشاره کرد و گفت: امروز دچار جنگ فرهنگی هستیم و دشمن به واسطه ابزار آن به خانه های ما راه یافته و خطر  بیخ گوش ما است و جوانان و نوجوانان ما در خطر جدی این جنگ نابرابر هستند.

وی همچنین اضافه کرد: باید دانش آموزان نوجوانان و جوانان را با ارتقاء فرهنگی واکسینه کنیم و برای کار نتیجه بخش لازم است  به دنبال همراهی مردم باشیم.

حجت الاسلام پاکدامن  با تأکید بر حضور بیشتر مردم در مساجد را از راه کارهای اصلی مقابله با جنگ فرهنگی دشمن نام برد و گفت: اگر بتوانیم مردم را برای کار فرهنگی و حمایت از ضرورت فعالیت های فرهنگی آماده کنیم بدون شک می توانیم در برابر آسیب های اجتماعی و  تلاش دشمنان بایستیم.

وی همچنین با اشاره به همت و اراده جمعی مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی و تجسم این اراده در ساخت بنای فیزیکی مساجد همچنین ادامه داد: اگر والدین آگاه شوند که چه خطر بزرگی کودکان و نوجوانان مارا تهدید میکند بههمان ادازه که برای سخت افزار مسجد هزینه می کنند برای بنای فرهنگی نیز هزینه خواهند کرد.

گفتنی است؛  در این  روز  همچنین کانون فرهنگی هنری  "عاشقان امامت" مسجد حضرت امیر المومنین (علیه السلام) روستای کوشکی ترکمن، کانون "رمضان" مسجد امام حسن (علیه السلام) رستای خرمده شرقی، کانون "مشتاقان ولایت"  مسجد امام حسن (علیه السلام) روستای خرمده غربی، نیز کانون "بصیرت " مسجد جامع  روستای برج زنگانلو میزبان نشست های کارشناسانه بودند که نشست پایانی با حضور حجت الاسلام رحمانی امام جمعه شهر پیش قلعه همراه بود.

 

پایان/