بچه مسجدی های فعال مسجد در کانون حضرت علی اکبر (ع) بجنورد تقدیر شدند
بچه مسجدي هاي فعال مسجد در کانون حضرت علي اکبر (ع) بجنورد تقدير شدند
به مناسبت روز جهانی کودک و نوجوان؛

بچه مسجدی های فعال مسجد در کانون حضرت علی اکبر (ع) بجنورد تقدیر شدند

مراسم اختتاميه فعاليت هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري حضرت علي اکبر (عليه السلام) روستاي ينگه قلعه بجنورد و طرح محله هاي دوستي در قابي از کودک و نوجوان برگزار شد و فعالان آن تقدير شدند.
شناسه خبر : 41304 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «حمیده باقری»  رابط کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (علیه السلام) مسجد حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) روستای ینگه قلعه بجنورد با اشاره به فعالیت های این کانون در تلاش برای حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، گفت: تابستانی که گذشت با برگزاری برنامه های آموزشی فرهنگی و قرآنی زمینه برای حضور کودکان و نوجوانان فراهم شد.

 

وی برگزارش کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، برگزاری محافل قرآنی و حفظ سوره های کوتاه قرآن  و نیز همچنین آموزش کاردستی  برای نوجوانان را در این باره اعلام کرد.

 

باقری، همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت و طرح محله های دوستی در این کانون  با هدف کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: این مراسم با برگزاری مسابقه  و جشن بیعت و آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرج الشریف)  همراه بود.

وی ادامه داد: آموزش آداب مسجدی و جلوه های حضور کودکان و نوجوانان را در این مراسم  مدنظر قرار دادیم و مسابقه فرهنگی و قرآنی نیز برگزار شد.

وی همچنین گفت: در این مراسم از قرآن آموزان فعال و مربیان آنها تقدیر شد.

پایان/