میزبانی چهار کانون فرهنگی هنری مساجد اسفراین از مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی
ميزباني چهار کانون فرهنگي هنري مساجد اسفراين از مدير ستاد فهماي خراسان شمالي
در آستانه 19 مهر و مصادف با هفته وحدت؛

میزبانی چهار کانون فرهنگی هنری مساجد اسفراین از مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي، همزمان با ايام هفته وحدت و ميلاد سراسر نورو رحمت حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه وآله وسلم) به شهرستان اسفراين سفر کرد و ضمن بازديد از چهار کانون اين شهرستان نشست هاي مشترکي با امام جمعه و رييس فرهنگ و ارشاد اين شهرستان برگزار کرد.
شناسه خبر : 41325 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام«حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، یکشنبه 17 مهرماه همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد سراسر نورو رحمت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و در آستانه 19 مهر؛ سالروز سفر پربرکت مقام معظم رهبری به شهرستان های این استان و مطرح کردن اهمیت نقش کانون های مساجد توسط معظم له برای نخستین بار و تأکید و توصیه به علما و روحانیون و ائمه جماعات این استان در این خصوص، به شهرستان اسفراین سفر کرد از چهار کانون این شهرستان بازدید کرد و در خصوص احیاء کارکردهای فرهنگی مسجد و ارتقاء فعالیت این کانون ها  به دیدار امام جمعه رفت و نشست مشترکی با رییس  جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهرستان برگزار کرد.

وی ابتدا از فضای کانون "مکتب الرضا(علیه السلام)" مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) روستای ایرج بازدید کرد و نشستی با فعالین این کانون و ارکان مسجد برگزار کرد.

همچنین بازدید از کانون های "امام خامنه ای (مدطله العالی)" مسجد امام حسن مجتبی(علیه السلام)، "مشکات" مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) و  "امام سجاد (علیه السلام )" مسجد امام سجاد(علیه السلام) در این برنامه نیم روزی اسفراين نیز می توان نام برد و نشست هايي براي ارتقاء فعاليت هاي اين کانون ها برگزار شد.

دیداربا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین و نیز نشست مشترک با  حسین هلاکویی رییس تازه منصوب شده فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از اهم برنامه های صورت پذیرفته در این شهرستان بود.

گفتنی است، در این بازدیدها «غلامحسن امیری» و «زهرا براتی» مدیران دو کانون رابط شبکه رابطین کانون ها ی مساجد شهرستان اسفراین نیز حضور داشتند.

پایان/