دانش آموزان ولایی انصار المهدی(عج) بجنورد در شوق ولایت، نغمه‌سرایی کردند
دانش آموزان ولايي انصار المهدي(عج) بجنورد در شوق ولايت، نغمه‌سرايي کردند
در آیین استانی گرامیداشت 19 مهر؛

دانش آموزان ولایی انصار المهدی(عج) بجنورد در شوق ولایت، نغمه‌سرایی کردند

گروه سرود «نسيم ولايت» کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي(عج) بجنورد، سرود "ياور و دلدار توام" را براي مشتاقان ولايت در آيين استاني گراميداشت 19 مهر، اجرا کردند.
شناسه خبر : 41382 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ تنی چند از هنرمندان نوجوان گروه سرود «نسیم ولایت»  کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت قائم آل محمد(عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد با اجرای سرود در آیین استانی گرامیداشت 19 مهر، سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی بااجرای سرود سر بر استان ارادت دوست نهادند.

این گروه نوجوانان مسجدی، سرود "یاور و دلدار توام" را به مشتاقان ولایت و حاضران در این آیین تقدیم کردند.

 

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به همراه مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در این مراسم که ساعت 9 صبح امروز سه شنبه  19 مهر، در محل مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده، حضور داشتند.

این گروه سرود تاکنون در برنامه های مختلف مسجدی و همایش های استانی حضور فعال داشته، و در برنامه های خارج از استان از جمله در حرم مطهر رضوی برای زائران حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، سرودهایی نیز اجرا کرده اند.

گفتنی است، 19 مهر 1391، رهبر معظم انقلاب در سفری ارزشمند و سراسر برکت معنوی به استان خراسان شمالی، به مدت 8 روز با اقشار مختلف و مردم مشتاق دیدار کردند و برای نخستین بار از اهمیت نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد سخن گفتند و در جمع علما و روحانیون و ائمه جماعات این استان، برای تقویت مساجد، توصیه کردند که نقش این کانون ها مورد توجه باشد و فراموش نشود.

 

پایان/