اهالی مسجد به دیدار خانواده شهید «حسن قویدل» در بجنورد رفتند
اهالي مسجد به ديدار خانواده شهيد «حسن قويدل» در بجنورد رفتند

اهالی مسجد به دیدار خانواده شهید «حسن قویدل» در بجنورد رفتند

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي همزمان با هفته وحدت و نيز 19 مهر، سالروز ورود رهبري به اين استان، به ديدار خانواده شهيد قويدل از شهداي هشت سال دفاع مقدس رفت.
شناسه خبر : 41436 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با همراهی اهالی مسجد از جمله حجت الاسلام سید «محمد افشین فر» مسئول قرارگاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) این استان به منزل یکی از هشت شهید کوی امام هادی (علیه السلام) بجنورد رفت و مقام شامخ آن شهید را ارج نهاد.

 

در این دیدار اهالی مسجد و تنی چند از فعالان کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) نیز حضور داشتند، به دیدار همسر و فرزندان شهید «حسن قویدل » از شهدای والامقام دفاع مقدس رفتند.

پیش از این  نیز تعدادی از فعالان فرهنگی و مسجدی کانون امام هادی(علیه السلام) بجنورد به دیدار خانواده شهید والامقام  «حمید محمودی» از شهدای جنگ تحمیلی رفتند و با برادر این شهید دیدار کردند و پای خاطرات برادر شهید نشستند.

محله کوی امام هادی بجنورد(علیه السلام)از محلات حاشیه شهر بجنورد است  که 8 شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی تقدیم کرده  که به زودی یادواره این شهدا همزمان با ایام عزاداری دهه فاطمیه  برگزار می شود.

 

پایان/