برگزاری نشست های کارشناسانه فرهنگی در روستاهای اهل تسنن راز و جرگلان
برگزاري نشست هاي کارشناسانه فرهنگي در روستاهاي اهل تسنن راز و جرگلان
با هدف وحدت فرهنگی؛

برگزاری نشست های کارشناسانه فرهنگی در روستاهای اهل تسنن راز و جرگلان

پنج روستاي اهل تسنن شهرستان راز و جرگلان ميزبان نشست هاي کارشناسانه فرهنگي با هدف ارتقاء وحدت فرهنگي و فعاليت هاي مسجدي در اين روستا هاشد.
شناسه خبر : 41473 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  خراسان شمالی با همراهی «میثم آذری» رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی راز و جرگلان در روستاهای گز، مزارلق، باغلق، یک سعود بالا و بیک پولاد  از توابع شهرستان راز و جرگلان حضور یافتند و ضمن بازدید از فعالیت های مسجدی در خصوص و اثربخشی مسجد محوری، گفتگوهایی با اهالی مسجد این روستا انجام دادند.

 

ابتدا اهالی مسجدی روستای سنی نشین  یکه سعود بالا و فعالان کانون فرهنگی هنری عفت میزبان این نشست  بودند

 

پس از آن اهالی روستای مزارلق پذیرای مدیر ستاد فهمای استان شدند و ظرفیت های فرهنگ یبرای راه اندازی کانون فرهنگ یدر این روستا ارزیابی و مورد گفتگو قرار گرفت.

کانون فرهنگی هنری حنیف در روستای گز دیگر کانون  شهرستان راز و جرگلان بود که نشست فرهنگی با هدف وحدت فرهنگی و ارتقاء مسجد محوری در این خطه برگزار شد و پس از این نشست  ازفعالیت های کانون بازدید شد و در جشن تدارک دیده شده ویزه هفته وحدت از فعالان کانون تقدیر بعمل آمد.

بازدید از فعالیت های کانون شفا در روستای بیک پولاد راز و جرگلان  و پس از آن نیز دیدار با امام جمعه  روستای باغلق دیگر روستای سنی نشین این شهرستان  از دیگر نشست های برگزار شده می توان نام برد.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهید قمرالدین نفس زاده و حضور در همایش هفته وحدت با عنوان جهاد تبیین دیگر برنامه های انجام شده در این باره می توان برشمرد.

پایان/