از برگزاری پویش #زن_عفت_ افتخار تا کارگاه آموزشی اهمیت فرزندآوری در اسفراین
از برگزاري پويش #زن_عفت_ افتخار تا کارگاه آموزشي اهميت فرزندآوري در اسفراين
به همت کانون مشکات همزمان با میلاد خاتم الرسل(ص)؛

از برگزاری پویش #زن_عفت_ افتخار تا کارگاه آموزشی اهمیت فرزندآوری در اسفراین

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) اسفراين از برگزاري پويش #زن_عفت_ افتخار و نيز کارگاه آموزشي فرزند آوري به همت فعالان اين کانون خبر داد
شناسه خبر : 41512 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)  اسفراین با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اغتشاشات اخیر و هتک حرمت های صورت گرفته و تحت الشعاع قرار گرفتن موضوع عفاف و حجاب اسلامی، به این دلیل #زن_عفت_ افتخار در این کانون برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: اعضای کانون با ترسیم #زن_عفت_ افتخار و نیز #مرد_غیرت_اقتدار، سعی در رد حرکت های دشمنان کردند.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی با هدف توجه به فرهنگ فرزندآوری و موضوع جمعیت خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری ارکان مسجد و نهضت پیشرفت زنان اسفراین برگزار شد.

وی همچنین اضافه کرد: آبگل از مشاورین خانواده به عنوان استاد کارگاه نکات فرهنگ یو تربیتی در این خصوص را برای بانوان حاضر تشریح کرد.

براتی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی در هفته وحدت و روز جهانی کودک، با موضوع  رسول مهربانی و وحدت در این کانون ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برندگان این مسابقه در جشن روز میلاد خاتم المرسلین، حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) که با مولودی خوان و مدایحه سرایی همراه بود، معرفی و تقدیر شدند.

 

پایان/