مادر شهیدی که گوشه چارقد سفید و چادر رنگی‌اش یک کوهستان خاطره داشت و روستا روستا صبر ِتماشا بود
مادر شهيدي که گوشه چارقد سفيد و چادر رنگي‌اش يک کوهستان خاطره داشت و روستا روستا صبر ِتماشا بود
یک قاب از شکوه ناتمام مادری در روستای گیفان بجنورد؛

مادر شهیدی که گوشه چارقد سفید و چادر رنگی‌اش یک کوهستان خاطره داشت و روستا روستا صبر ِتماشا بود

خانه روستايي و قلب مهمان نواز مادر شهيد «سيد حسن سيدي عفيفه» از شهداي گيفان بجنورد، ميزبان مدير و تني چند از کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي شد.
شناسه خبر : 41656 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ یک کوهستان صبر، یک چارچوب یادگاری از قدیم که سنگلاخ است؛ خاک و هوای صعب العبور، اما در آستانه ورودی‌اش، نشانی نوجوانی شهید حک شده  و راه را نشان می داد و مادری که با خط های خمیده ی یک عمر سادگی و صبر را برای مهمان نوازی انتخاب کرده  بود و همه دارایی اش یک قاب عکس بود که کنج قلبش را روشن می کرد.

امروز 26 مهرماه و در سه شنبه ای دیگر، حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، میهمان مادر شهید والامقام « سیدحسن سیدی عفیفه» از شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس شد  و صبر مادرانه اش را ارج نهاد.

وی که با همراهی فعالان کانون فرهنگی هنری "دارالمومنین" مسجد جامع روستای گیفان از توابع شهرستان بجنورد به دیدار آن مادر شهید رفته بود  و با اهداء لوح سپاس، بر قلب صبور وی ادای احترام کرد.

مادر شهیدی که توی چارقد سفید و چادر رنگی اش یک کوهستان خاطره داشت و روستا روستا صبر ِتماشا بود.

بسیجی شهید «سید حسن سیدی عفیفه» در سال 1348  در روستای زیبا و کوهستانی گیفان متولد شد و  در 27 آذر 1366  در منطقه جزیر مجنون به شهادت رسید.

 

گفتنی است؛ طرح ملی  «شکوه مادری» مرحله دوم اجرای «سه شنبه های تکریم» و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله پیرامون مسجد است.

پایان/