بسته‌های همدلی لوازم‌التحریر، به دست 60 دانش‌آموز نیازمند در مناطق مرزی خراسان شمالی رسید
بسته‌هاي همدلي لوازم‌التحرير، به دست 60 دانش‌آموز نيازمند در مناطق مرزي خراسان شمالي رسيد
با همیاری شش کانون مسجد منطقه غلامان؛

بسته‌های همدلی لوازم‌التحریر، به دست 60 دانش‌آموز نیازمند در مناطق مرزی خراسان شمالی رسید

بسته هاي همدلي لوازم التحرير به همت ستاد فهماي خراسان شمالي و کانون هاي فرهنگي هنري منطقه غلامان به دست دانش‌آموزان نيازمند اين منطقه رسيد.
شناسه خبر : 41718 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ 60 بسته تهیه شده از اقلام مورد نیاز دانش آموزان، در مناطق مرزی و روستاهای غلامان شهرستان راز و جرگلان به همت خیرین و مشارکت شش کانون فرهنگی هنری مسجد در این خطه به خانواده های نیازمند اهداء شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری با حضور در این منطقه همراه این اقدام خیرخواهانه شد و بسته های تعیین شده را برای توزیع بین نیازمندان به دست مدیران کانون های منطقه مذکور رساند.

 

وی در این باره گفت: با همکاری کانون های "حضرت ابوالفضل(علیه السلام)" بخش غلامان، "سید الشهدا(علیه السلام)" روستای داشلی قلعه، "چشمه کوثر" روستای سخسو انقلاب، "شهدای تازه قلعه" روستای تازه قلعه، "مبارکه" روستای ادینه قلی و نیز "شهید پارسا" در  روستای گویینیک تعداد 60 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار اهدا شد.

 

وی این بسته ها را پک کامل لوازم التحریر اعلام کرد و شامل اقلامی همچون کوله پشتی، جامدادی،  چهار دفتر، یک جعبه مداد رنگی 12 رنگ، مداد و مداد تراش و پاک  کن و نیز خط کش و شابلون  نام برد.

 وی همچنین خبر داد: به زودی نیز تعداد یک هزار و 200 بسته  معیشتی حاوی گوشت قربانی نذری، اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س)  و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری کانون های مساجد استان بین خانواده های نیازمند در مناطق مختلف شهری و روستایی استان توزیع می شود و در سبد این خانوادها قرار می گیرد.

پایان/