بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از نمایشگاه «جاهلیت مدرن» و شناخت جایگاه زن در بجنورد
بازديد مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از نمايشگاه «جاهليت مدرن» و شناخت جايگاه زن در بجنورد

بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از نمایشگاه «جاهلیت مدرن» و شناخت جایگاه زن در بجنورد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري خراسان شمالي پيش از ظهر امروز دوشنبه دوم آبان ماه، از نمايشگاه عکس و پوستر "جاهليت مدرن" و شناخت جايگاه زن در مسجد بقيه‌الله (عجل الله تعالي فرج الشريف) شهرک فرهنگيان بجنورد بازديد کرد
شناسه خبر : 41737 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت السلام «حبیب الله  پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز،  دوشنبه  دوم آبان ماه جاری، با حضور در مسجد بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد از  نمایشگاه عکس و پوستر "جاهلیت مدرن"  و شناخت جایگاه زن در این مسجد بازدید کرد.

نمایشگاه فوق به همت خواهران فعال در این مسجد و همیاری و همفکری این گروه فعال فرهنگی، بانمایش 35 عکس و پوستر  و عرضه کتاب،  به مدت سه روز دایر شده است.

حجت السلام  پاکدامن، از بخش های مختلف نمایشگاه و فعالیت های طراحی شده و در حال اجرای آن اعم از نمایشگاه پوستر و عکس، نمایشگاه کتاب و نشست پرسش و پاسخ و رفع شبهات دختران دانش آموز حاضر بازدید کرد و خواستار استمرار این برنامه فرهنگی در مدارس و مساجد نقاط دیگر شهر بجنورد و پس از آن در شهرستان های استان شد.

در این بازدید مدیر ستاد با برگزار کنندگان  نمایشگاه و نیز آموزشگاه رشد بجنورد که دانش آموزان سال تحصیلی دهم و یازدهم و دوازدهم را برای بازدید از نمایشگاه، همراهی می کردند با هدف ارائه راهکارهای تربیتی بیشتر و دقیق تر،  بحث و گفتگویی انجام داد.  

گفتنی است؛ پوستر ها و عکس های حاوی معرفی فرهنگ غرب  و جملاتی از اندیشمندان غربی و نگاهشان به زن و تبعات آن و معاشرت های نامتداول و ازدواج های دور از تفکر  به سمت تصاویری از نگاه اسلام به زن و جملات علمای دینی و معرفی و تربیت زنان موفق در مکتب اسلام و تفکر اسلامی هدایت می شود.

به گفته  «فاطمه صائمیان» مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد که در این باره گفت: این فضا  بدون شک زاینده سوالات و شبهاتی برای بازدید کننده است که سعی شده اغلب از دختران نوجوان باشد، تا با حضور مشاوران و چند تن از روانشناسان در نشست های پرسش و پاسخ این شبهات  رفع شود.

 

این نمایشگاه تا سوم آبان ماه جاری صبح و عصر ادامه دارد.

 

پایان/