برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر «جاهلیت مدرن» و شناخت جایگاه زن، در مسجد بقیه‌الله(عج) بجنورد
برگزاري نمايشگاه عکس و پوستر «جاهليت مدرن» و شناخت جايگاه زن، در مسجد بقيه‌الله(عج) بجنورد
به همت بانوان مسجدی؛

برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر «جاهلیت مدرن» و شناخت جایگاه زن، در مسجد بقیه‌الله(عج) بجنورد

بيش از 30عکس و پوستر با محتواي تبيين نگاه غرب به زن و تبعات نافرجام آن و نيز مقايسه نگاه اسلام به زن و نتايج انسان ساز آن، به همت بانوان مسجدي در بجنورد براي عموم علاقمندان بويژه دختران نوجوان در قالب نمايشگاهي سه روزه به نمايش گذاشته شد.
شناسه خبر : 41738 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نمایشگاه عکس و پوستر "جاهلیت مدرن"  و شناخت جایگاه زن در مسجد بقیه‌الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) شهرک فرهنگیان بجنورد به همت بانوان مسجدی و فعالان کانون فرهنگی هنری این مسجد به مدت سه روز پذیرای عموم علاقمندان  شد.

ورودی نمایشگاه پس از خیرمقدم  با  چند علامت سوال و تعجب آغاز می شود و بازدید کننده با پوستر ها و عکس های حاوی معرفی فرهنگ غرب  و جملاتی از اندیشمندان غربی و نگاهشان به زن و تبعات آن و معاشرت های نامتداول و ازدواج های دور از تفکر  به سمت تصاویری از نگاه اسلام به زن و جملات علمای دینی و معرفی و تربیت زنان موفق در مکتب اسلام و تفکر اسلامی هدایت می شود.

 

 

به گفته  «فاطمه صائمیان» مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد که در این باره گفت: این فضا  بدون شک زاینده سوالات و شبهاتی برای بازدید کننده است که سعی شده اغلب از دختران نوجوان باشد، تا با حضور مشاوران و چند تن از روانشناسان در نشست های پرسش و پاسخ این شبهات  رفع شود.

وی اضافه کرد: عکس ها و پوستر های به نمایش درآمده 35 قاب است که با تلاش خواهران فعال در مسجد تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی همچنین اعلام کرد: این نمایشگاه که از اول آبان برگزار شده،  به مدت سه روز و تا فردا ادامه دارد و همراه با نمایش عکس و پوستر، نمایشگاهی از  کتاب های مرتبط با جایگاه زن  و پخش کلیپ های معرفی شهدا و زنان و تازه مسلمان شده  و برگزاری نشست های تحلیلی و پرسش و پاسخ  و رفع شبهات دختران دانش آموز، همراه است.

وی ادامه داد: تلاش داریم این نمایشگاه را در مدارس به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز نیز برگزار کنیم.

 

پایان/