مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پای صحبت کارکنان فهمای این استان نشست
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي پاي صحبت کارکنان فهماي اين استان نشست
دردیداری صمیمانه؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پای صحبت کارکنان فهمای این استان نشست

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي، امروز؛ سوم آبان ماه، در ستاد فهماي اين استان حضور يافت و در نشستي صميمانه پاي صحبت هاي فرهنگي کارکنان اين ستاد نشست.
شناسه خبر : 41749 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی صبح  امروز، سه شنبه سوم آبان ماه جاری با حضور در محل در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، در جمعی صمیمانه، برخی نکات فرهنگی ارائه شده از سوی کارکنان این ستاد  را شنید و  هم اندیشی کرد.

برخی راهکارهای ارتقاء فرهنگی و تربیتی کانون ها و طرح ارزیابی برخی نقاط استان و قابلیت های فرهنگی موجود،  نحوه های تعامل و تربیت نیروی انقلابی و مسجدی و نقش کانون ها و فعالان فهما در این باره از اهم موارد مورد بحث در این نشست صمیمانه و مسجدی می توان نام برد.

بهره مندی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی علی الخصوص بخش های زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله توصیه های مدیرکل  در این نشست صمیمانه بود که همچون گذشته اعلام حمایت این بخش از برنامه های کانون ها  را نیز در بر داشت و می توان به آن اشاره کرد.

 

گفتنی است، 389 کانون فرهنگی هنری در مساجد هشت شهرستان استان خراسان شمالی دایر است که بیش از 60 درصد این کانون ها در مناطق روستایی و غالبا محروم استان قرار گرفته است.

 

پایان/