ارکان مسجد جامع روستای اسفید میزبان ویژه برنامه نکوداشت روز دانش آموز شد
ارکان مسجد جامع روستاي اسفيد ميزبان ويژه برنامه نکوداشت روز دانش آموز شد
به همت کانون روستایی "اندیشه و ادب" در اسفراین،

ارکان مسجد جامع روستای اسفید میزبان ویژه برنامه نکوداشت روز دانش آموز شد

مراسم ويژه نکوداشت 13آبان، روز دانش آموز، با هدف پيوند مدرسه و دانش آموزان به مسجد، با ميزباني ارکان مسجد جامع روستاي اسفيد از توابع شهرستان اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 41879 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خراسان شمالی؛ ویژه برنامه نکوداشت و تقدیر از دانش آموزان فعال در روستای اسفید و در آستانه 13 آبان، روز دانش آموز، به همت کانون فرهنگی وهنری "اندیشه وادب" مسجد جامع این روستا،  با حضور مسئولان شهرستان اسفراین در محل این مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام  «مصیب علیزاده»، امام جمعه شهر صفی آباد اسفراین در این مراسم  با عنوان اینکه دانش آموزان دوبال برای رشد نیاز دارند گفت:  یکی علم ودیگری پژوهش است که همواره در مسیر تعلیم وتربیت باید به آن توجه کرد.

وی  تکمیل مطالب فوق  با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر توجه بیشتر برروی ارایه آمارها بوده و کمیت مورد توجه بوده تا مبانی و  آرمان ها، ادامه داد: به همین دلیل  دشمن به خود جرأت جسارت ومداخله درامور داخلی را داده وسعی  کرده در جامعه اسلامی هویت زدایی کند وارزش های اسلامی مثل حجاب وغیرت را نشانه بگیرد.

وی را ه های مقابله و مبارزه هویت زدایی دشمن  را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ومسجد وقرآن کریم دانست و اظهار داشت:  دشمن می خواهد این  راه  ها را بر ما سد کند و  از ما بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده، در خاتمه توصیه و تأکید کرد: هویت ها وارزش های اسلامی را در جامعه پررنگ وتقویت کنیم ودانش آموزان ما باید پیوند بین منزل، مسجد ومدرسه را در کنار هم حفظ کنند واز ظرفیت های مراکز آموزشی وفرهنگی نهایت استفاده را ببرند و با حضور در مساجد خانه های خدا را رونق ببخشند.

این مراسم با تقدیر از  دانش آموزان با رتبه علمی برتر وبرگزیده مسابقات قرآنی واحکام پایان یافت.

گفتنی است در این مراسم علاوه برامام جمعه صفی آباد، معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ورییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین نیز حضور داشتند.

 

پایان/