مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی میهمان پنج کانون روستایی بجنورد
مدير ستاد فهماي خراسان شمالي ميهمان پنج کانون روستايي بجنورد

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی میهمان پنج کانون روستایی بجنورد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي همزمان با فرا رسيدن ميلاد باسعادت ابامهدي، حضرت امام حسن عسکري(عليه السلام) با حضور در 5 روستاي درتوم، عليگل، قاپاق، مهنان و گريوان از کانون هاي مساجد اين روستاها بازديد کرد و از نزديک در روند فعاليت هاي انجام شده در اين کانون هاي قرار گرفت.
شناسه خبر : 41930 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبيب الله پاکدامن»، با حضور در پنج  روستاي درتوم، عليگل، قاپاق، مهنان و گريوان از کانون هاي مساجد اين روستاها بازديد کرد و از نزدیک در روند فعالیت های انجام شده در این کانون های قرار گرفت.

وی ابتدا در کانون "شهدای درتوم" مسجد قبای روستای درتوم حاضر شد، از فعالیت های کانون آن بازدید کرد.

همچنین بازدید از کانون فرهنگی هنری "شهید داوود گریوانی" مسجد امام علی (علیه السلام) روستای علی گل و حضور در روستای قاپاق و کانون فرهنگی هنری تسنیم مسجد النبی (صلی الله علیه وآله و سلم) این روستا نیز در برنامه انجام شده می توان نام برد.

 

حجت الاسلام پاکدامن، نشستی نیز با ارکان مسجد قدس، برای ارتقاء فعالیت های مسجدی و کانون فرهنگی هنری امام حسین (علیه السلام) در روستای مهنان برگزار کرد و با فعالان مسجدی آن بحث و گفتگو کرد.

 

بازدید از کانون "مهدی یاوران" مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  روستای گریوان و حضور در مراسم روز دانش آموز و تقدیر از نوجوانان هنرمند برگزیده پویش نامه ای به مسجد از دیکر برنامه این بازدید می توان نام برد.

 

پایان/