دانش آموزان کانون انصارالمهدی (عج) بجنورد به یاد رفقای شهیدشان، در مسجد گرد هم آمدند
دانش آموزان کانون انصارالمهدي (عج) بجنورد به ياد رفقاي شهيدشان، در مسجد گرد هم آمدند
همزمان با 13 آبان؛

دانش آموزان کانون انصارالمهدی (عج) بجنورد به یاد رفقای شهیدشان، در مسجد گرد هم آمدند

مراسم گراميداشت 13 آبان، روز دانش آموز به همت نوجوانان مسجد حضرت قائم آل محمد(عجل الله تعالي فرج الشريف) و به ياد شهداي دانش آموز بويژه شهيدان حادثه تروريستي حرم شاهچراغ برگزار شد.
شناسه خبر : 41956 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۹

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، نوجوانان دانش آموز کانون فرهنگی هنری انصار المهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت قائم آل محمد(عجل الله تعالی فرج الشریف) با همتی پرشور، از دانش آموزان و والدینشان دعوت کردند تا در محفلی مسجدی، گردهم آیند و یاد رفقای شهیدشان را گرامی داشتند.

 

ورودی مسجد و مراسم، را نمایشگاه و یادمانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و حضرت احمد بن موسی (ع) و تصاویری از هنگام شهادت آن شهیدان والامقام  در بر می گرفت و برپا شده بود.

مراسم ابتدا با قرائت قرآن و نوای سرود ملی آغاز شد و پس از آن حجت الاسلام میرزازاده، امام جماعت مسجد به میهمانان حاضر طی سخنانی صمیمانه خوش آمد گفت و اغتشاشات و حوادث تروریستی اخیر را محکوم کرد.

 

پس از آن  حجت الاسلام شکاری، یکی از مربیان کار با کودک، کار خود را  با صلوات خاصه  امام مهربانی ها آغاز کرد و چند نکته تربیتی و اخلاقی را با زبان  بازی و مسابقه و با همکاری کودگان  و نوجوانان حاضر باز گو کرد.

 مراسم با برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت چندی از آیات متبرک قرآن کریم به یاد شهدا توسط حجت الاسلام محمدی، از قرای استان و معروف به شیخ ربنا  ادامه یافت.

 

قرائت دلنوشته توسط یکی از دانش آموزان،  اجرای سرود توسط نوجوانان هنرمند گروه سرود نسیم ولایت که همگی از فعالان این مسجد به شمار می روند ادامه یافت و با تقدیر از دانش آموزان و عکس یادگاری پایان یافت.

 

پایان/