اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون روستایی چهارده معصوم(ع) مانه وسملقان
اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه در کانون روستايي چهارده معصوم(ع) مانه وسملقان

اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون روستایی چهارده معصوم(ع) مانه وسملقان

طرح پيوند مسجد و مدرسه به مناسبت هفته دانش آموز به همت کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم(عليهم السلام) روستاي قلعه خان شهرستان مانه و سملقان برگزار شد
شناسه خبر : 42010 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم روز دانش آموز با اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و حضور دانش آموزان مقطه ابتدایی  و متوسطه اول  آموزشگاه شهید واحدی2، در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) برگزار شد.

 

«مریم رجبی»  مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(علیهم السلام) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان در این باره گفت: برنامه در قالب مراسمی در مسجد و با حضور دانش آموزان برگزار شد، که با تقدیر از نوجوانان فعال مسجدی همراه بود.

وی برگزاری  برنامه های مختلف از جمله اجرای سرود و مسابقه  را از اهم بخش های مختلف این مراسم نام برد و گفت: با همراهی امام جماعت مسجد دانش آموزان با آداب مسجد آشنا شدند .

رجبی همچنین اضافه کرد: پس از نوجوانان حاضر به محل کانون فرهنگی و هنری حضور یافتند و با فعالیت های آن از جمله کتابخانه بیشتر آشنا شدندو ساعتی نیز از کتب این کتابخانه بهره بردند.

وی اضافه کرد: البته برخی از نوجوانان حاضر عضو کتابخانه کانون هستند که در این بازدید و حضور دوستانه، در آشنایی همکلاسی هایشان با فعالیت های مسجد همیار بودند و مشارکت کردند.

وی در توضیحی تکمیلی گفت: کتابخانه کانون و فعالیت های کتابخوانی از برنامه های محوری مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)  است، و 220 عضو کودک ونوجوان و بزرگسال دارد.

گفتنی است، روستای قلعه خان، به همت فعالان مسجدی و از جمله مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد این روستا، پیش از این به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران شناخته شده و در جشنواره ملی به همین نام، حائز رتبه برتر شده است.

 

پایان/