نوجوانان کانون مهدی موعود(عج) جاجرم با حلقه های شهدایی، به مسجد متصل شدند
نوجوانان کانون مهدي موعود(عج) جاجرم با حلقه هاي شهدايي، به مسجد متصل شدند

نوجوانان کانون مهدی موعود(عج) جاجرم با حلقه های شهدایی، به مسجد متصل شدند

مدير کانون فرهنگي هنري حضرت مهدي موعود (عجل الله تعالي فرج الشريف) جاجرم از تشکيل حلقه هاي علمي و معرفتي با حضور نوجوانان در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) خبر داد.
شناسه خبر : 42018 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ «علی اکبر عباس زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری  حضرت  مهدی موعود (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد حضرت صاحب الزمان  (عجل الله تعالی فرج الشریف) جاجرم با اشاره به برنامه های مسجدی این کانون ویژه نوجوانان و دانش آموزان از تشکیل حلقه های علمی و معرفتی خبر داد و گفت: این حلقه با اسامی شهدا در مسجد تشکیل شده و جمعی از نوجوانان را در خود گرد آورده است.

وی حلقه علمی با عنوان «شهید باقری» را ویژه هفته دانش آموز معرفی کرد و افزود: در اين حلقه که به مناسبت روز دانش آموز شکل گرفت با مرور درس، شرکت در نماز و نيز يادبود روز دانش آموز همراه بود.

عباس زاده، به  تشکیل حلقه معرفتي "شهيد سيدمجتبي هاشمي" اشاره کرد و گفت: اين حلقه با هدف انس با مطالعه و کتابخواني براي نوجوانان تشکيل شد.

وی آموزش  آشنایی با رباط ها و طراحی پهپاد برای نوجوانان، برگزاری برنامه های معرفتی و ارزشی در قالب #سه شنبه_هاي_مهدوي را نیز در ادامه اعلام کرد و گفت: 100 دانش آموز در این کلاس ها که با اقامه نماز جماعت پایان می یابد، به صورت هفتگی حضور دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری  حضرت  مهدی موعود (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) که یکی از مساجد مرکزی شهر جاجرم است، در بخشی دیگر  از برگزاری نشست بصیرتی  و با محوریت رفع شبهات دانش آموزان خبر داد و در توضیح اجمالی گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام  هوشمند نژاد، امام جمعه جاجرم و ویژه روز دانش آموز تدارک و در مسجد اجرا شد.

«عباس زاده» در خاتمه اعلام این برنامه های اجراشده، برگزاري مسابقه گويندگي ويژه نوجوانان به مناسبت روز دانش آموز در اين مسجد را نیز نام برد و گفت: برای دانش آموزان نمایشگاه کتاب نیز برپا شد.

 

پایان/