نشست فرهنگی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با رییس اداره تبلیغات اسلامی فاروج
نشست فرهنگي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با رييس اداره تبليغات اسلامي فاروج
در راستای هم افزایی و مشارکت فعالیت ها در رونق مساجد؛

نشست فرهنگی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با رییس اداره تبلیغات اسلامی فاروج

نشست فرهنگي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فاروج با هدف مشارکت و هم افزايي بيشتر بين ارکان مسجد و رونق بخشي به مساجد و نقش آفريني پر رنگ کانون هاي مساجد اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 42055 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام پاکدامن، با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج نشستی فرهنگی با حجت الاسلام فرازی، رییس این اداره برگزار کرد و گفتگوهایی در خصوص هم افزایی بیشتر در فعالیت های مسجد انجام گرفت.

 

وی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت کارکرد تربیتی مسجد و ارتقاء این موضوع با بهره مندی از قابلیت های مسجدی، همیاری بین ارکان مسجد را مورد توجه قرار داد و در این باره به برخی قابلیت های ارزشمند کانون های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی اشاره کرد.

حجت الاسلام پاکدامن، توجه به پرورش و تربیت نیروهای تأثیرگذار  از دل مسجد را موضوع مهم و اولویت اصلی فعالیت کانون های مساجد نام برد و فضای همراهی و حمایت از کانون های مساجد را خواستار شد.

وی همچنین به برخی برنامه های انجام شده در کانون های مساجد نیز اشاره کرد و حضور در کانون ها، ترویج کتاب و کتابخوانی و برگزاری حلقه های معرفتی با محوریت مطالعه طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و منظومه فکری مقام معظم رهبری را در این باره نام برد.

«حجت الاسلام فرازی» رییس اداره تبلیغات  اسلامی فاروج نیز بر قابلیت های تاثیرگذار کانون های مساجد تاکید کرد وهمراهی و همیاری در فعالیت های مساجد را  برای رونق فعالیت های مسجدی ضروری دانست و در این باره  اعلام حمایت و آمادگی کرد.

گفتنی است؛ 389  باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خراسان شمالی فعال  است که 27 باب کانون در مساجد شهری و روستایی شهرستان فاروج دایر است.

 

پایان/