قابلیت‌های هنری شهرستان فاروج همیار هنرمندان مسجدی در کانون‌های مساجد این شهرستان می‌شود
قابليت‌هاي هنري شهرستان فاروج هميار هنرمندان مسجدي در کانون‌هاي مساجد اين شهرستان مي‌شود

قابلیت‌های هنری شهرستان فاروج همیار هنرمندان مسجدی در کانون‌های مساجد این شهرستان می‌شود

نشست فرهنگي مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان شمالي با رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فاروج، با هدف هم‌افزايي فرهنگي و هنري در رونق مساجد و نقش آفريني پر رنگ کانون هاي مساجد اين شهرستان در تربيت هنرمندان مسجدي، برگزار شد.
شناسه خبر : 42056 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کاونون‌های مساجد استان خراسان شمالی با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج، با «حسن رضوانی»، رئیس این اداره کل دیدار کرد.

حجت الاسلام پاکدامن در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت کارکرد تربیتی مسجد، ارتقاء این موضوع با بهره مندی از هنرمندان مسجدی را مورد توجه قرار داد و در این باره به برخی قابلیت های ارزشمند کانون های مساجد در نقاط مختلف اشاره کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی، در ادامه توجه به پرورش هنرمندان و فعالان فرهنگی، تربیت نیروهای تأثیرگذار از دل مسجد را با محوریت کانون های مساجد متذکر شد و خواستار فضای همراهی و حمایت مضاعف از بچه های مسجد شد.

وی در ادامه ضمن ارایه گزارشی به برخی  فعلایت های انجام شده در کانون های مساجد نیز اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: در بخش دیگری از این دیدار «حسن رضوانی» رییس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج نیز با اشاره به قابلیت های تاثیرگذار کانون های مساجد، برای رونق فعالیت های مسجدی اعلام حمایت و آمادگی کرد.

گفتنی است؛ 389 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خراسان شمالی فعال  است که 27 باب کانون در مساجد شهری و روستایی شهرستان فاروج دایر است.