کانون روستایی اباصالح(عج) مسجد جامع حسین آباد شیروان میزبان اهالی فهما
کانون روستايي اباصالح(عج) مسجد جامع حسين آباد شيروان ميزبان اهالي فهما

کانون روستایی اباصالح(عج) مسجد جامع حسین آباد شیروان میزبان اهالی فهما

کارکنان ستاد فهماي خراسان شمالي از فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري اباصالح (عجل الله تعالي فرج الشريف) مسجد جامع روستاي حسين آباد شيروان بازديکردند از نزديک در جريان فعاليت هاي اين کانون قرار گرفتند.
شناسه خبر : 42098 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از  خراسان شمالی؛ سه تن از کارکنان ستاد فهمای خراسان شمالی با حضور در روستای حسین آباد شهرستان شیروان، از محل  کانون فرهنگی هنری اباصالح(عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد جامع  این روستا  بازدید کردند.

 

«اسفندیار مکرمی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری، «امین درتومی»، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی و نیز «امین عاملی پور» کارشناس آموزش و رابط شهرستان شیروان، در این بازدید حضور داشتند.

 

تهیه بسته های معیشتی و توزیع نان رایگان بین خانواده های نیازمند به صورت هفتگی،  ایجاد فضای ورزشی و توسعه فعالیت های تربیت بدنی بویژه تکواندو در روستا، برگزاری جلسات  آموزشی مقابله با آسیب های اجتماعی و تلاش برای برگشت به زندگی افراد آسیب دیده بویژه در بحث اعتیاد و پیشگیری از آن، از جمله اقدامات این کانون  با مدیریت «علیرضا اقبالی» و اهالی مسجد  می توان نام برد.

 

کارکنان ستاد فهمای استان همچنین در مدرسه ابتدایی حضرت زینب (سلام الله علیها) این روستا حاضر شدند و از «فاطمه محیا وظیفه شناس» یکی از دانش آموزان فعال و هنرمند این مدرسه که پیش از این در بخش نقاشی پویش استانی"نامه ای به مسجد" برگزیده شناخته شده بود، در جمع همکلاسی هایش تقدیر کردند.

 

پایان/