حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در چهار کانون و کتابخانه مسجد در شیروان
حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي در چهار کانون و کتابخانه مسجد در شيروان
در آستانه هفته کتاب جمهوری اسلامی؛

حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در چهار کانون و کتابخانه مسجد در شیروان

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با همراهي رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شيروان، از فعاليت هاي چهار کانون فرهنگي هنري و کتابخانه در مساجد شهري اين شهرستان بازديد کرد و در جريان فعاليت هاي اين کانون ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 42162 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۷

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با همراهی «ابراهیم عباس پور» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان، در محل چهار کانون فرهنگی هنری مسجد این شهرستان حضور پیدا کردند و ضمن بازدید از این کانون ها و کتابخانه مسجد آن، نشست فرهنگی  با فعالان این مساجد برگزار کردند.

ابتدا فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (علیه السلام) میزبان اهالی فهما بود و ضمن بازدید راهکارهای ارتقاء فعالیت های کانون در جمعی دوستانه عنوان شد.

پس از آن حجت الاسلام پاکدامن، در مسجد ابوالفضلی های شیروان حضور یافت و در نشستی با فعالان کانون فرهنگی هنری "سردار دلها" این مسجد که اجرای طرح "سه شنبه های تکریم" از برنامه های مستمر آن می توان نام برد، باب گفتگوی فرهنگی باز شد و مواردی از جمله توجه به کتاب و کتابخوانی، تعامل با ارکان مسجد، توجه به برنامه ریزی و تربیت نیروی مسجدی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی چهارمین رویداد ملی فهما و نیز اجرای طرح پالایش کتاب مطرح شد.

بازدید از کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد باب الحوائج(علیه السلام)  و نشست با مدیر این کانون برنامه بازدید بعدی را تشکیل می داد و پس از آن نیز مدیر ستاد فهما در مسجد جامع حضور یافت و کانون " شکوفه های دین " را بازدید کرد.


 

 همچنین در این بازدید ها، از «هانیه ولی نژاد»، نوجوان مسجدی که در بخش نامه پویش استانی #نامه_ای_به_مسجد، به عنوان یکی از نفرات برگزیده انتخاب شده بود، در جمع همکلاسی هایش، در مدرسه معراج اندیشه شیروان  تقدیر شد.

پایان/