مدیر کانون «معراج‌السعاده» اسفراین در برنامه زنده «سیمای خانواده» شبکه یک سیما حضور می‌یابد
مدير کانون «معراج‌السعاده» اسفراين در برنامه زنده «سيماي خانواده» شبکه يک سيما حضور مي‌يابد
امروز و به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی،

مدیر کانون «معراج‌السعاده» اسفراین در برنامه زنده «سیمای خانواده» شبکه یک سیما حضور می‌یابد

«هاجر قادري» مدير کانون فرهنگي هنري «معراج السعاده»اسفراين به عنوان فعال حوزه کتاب و کتابخواني مهمان برنامه زنده تلويزيوني سيماي خانواده مي شود.
شناسه خبر : 42237 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی ؛ «هاجر قادری» مدیر کانون فرهنگی هنری  «معراج السعاده» مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام)  اسفراین امروز 24 آبان، همزمان با فرا رسیدن روز کتاب و کتابخوانی به استودیوی برنامه زنده «سیمای خانواده» در شبکه اول سیما  میرود؛ این برنامه امروز حوالی12:15 ظهر از شبکه یک پخش می شود.

کانون معراج السعاده به همت مدیر جوان و پرتلاش و همچنین اعضایش، یکی از کانون های افتخارآفرین در مساجد استان خراسان شمالی محسوب می شود که در سه دوره برگزیده رودیداد ملی فهما در اجرای برنامه های کتابخوانی و کارآفرینی شده و بارها در جشنواره های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، حائز رتبه شده و روستای بزنج را به عنوان روستای کتاب ایران و برگزیده برگزیده های این جشنواره در عرصه ملی معرفی کرده است.

تلاش برای ساخت کتابخانه عمومی روستا با به صحنه کشاندن خیرین نیز از جمله فعالیت های شاخصی است که می توان دراین راستا نام برد.

پایان/